#Başlangıç

87 1 1
                                    

Yine aynı sokakta dolaşıp duruyordu. Ne yapacağından haberi yoktu. Tabi Aysima'nın onu aradığından habersizdi. Kafayı yiyen Aysima hemen Savaş'ı aradı. Her zamanki gibi Savaş'ın telefonu kapalıydı."Yine en akıllıları benim" dedi, Aysima. Kürşat'ın başına taş düşecekti. Elinde telefon Aysima'yı arıyordu. Aysima telefona baktı ve o an dondu kaldı. Çok şaşırdı. "Kürşat beni mi arıyor??" dedi, kendi kendine. Çok geçmeden telefonu açtı. Kürşat

-Alo Aysima 25 ker aramışsın bir sorun mu var? Aysima sinirlenerek "Ne demek bir sorun mu var. Hem kendin diyorsun 25 kere aramışsın. Hem de bir sorun mu var diyorsun. Evet bir sorun var neden telefonlarımı açmıyorsun. Sorun bu.

-Amma konuştun be Aysima. Tamam mekana geç ben geliyorum.

*********
Ilk olarak mekanı Aysima 5 dakika sonra Kürşat geldi ve her zamanki gibi yerine oturdu baş köşeye Aysima Yani bir tek savaş mı yok dedi O an arkadan Savaş girdi içeri üzerinde lacivert kısa kollu tişört lacivert pantolon lacivert deri ceket ve saçları Her zamanki gibi havadaydı Savaş Merhaba Evet geldim Ha bu arada Aysima 5 kere aramışsın. Bir sorun mu var oradan kürşatın kahkaha sesleri yükseldi Al işte bu da Aynı kafada ya senin telefon niye sabahtan beri kapalı Biliyorsun Aysima telefonun fazla kullanmayı sevmiyorum dedi ve Kürşat'a haber Kürşo dedi. Kürşat'ta kürşo derken Savaş anlamadım işte öyle ya şakası dedi Savaş Kürşat iyi şakasına olsun bakalım dedi Kürşat. Her akşam olduğu gibi Dışarıdan sesler geliyordu Ama bu sefer o seslerle alakası hızlı Kürşat Bunu fark etti ve koşarak dışarıya çıktı Kürşat gözlerine İnanamadı kardeş olan suyun arabasıydı bu Kürşat koşarak arabanın yanına gitti içinde su baygın bir şekilde yatıyordu Savaş hemen ambulansı aradı Aysima yere çöktü Ve ağlamaya başladı Kürşat o hüzünlü bir ses tonuyla beni bırakma Bak benim tek varlığımın sebebi sensin Ne olur aç gözlerini ne olur.

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin