1.6

401 35 14
                                    

Matthew sedyenin peşinden yoğun bakıma kadar koşmuştu. Kapı yüzüne kapanmıştı. Ağlayarak dizlerinin üstüne çöktü.

♡♡♡

Herkes bir yere dağılmıştı. Matthew yere çökmüş elindeki yüzüğe bakıyordu. Somin 'e baktığı her saniye aklından çıkmıyordu.

♡♡♡

"Somin ve Matthew salıncakta oturuyorlardı. Somin başını Matthew 'in dizini koymuştu.

Mh: Bebek odası için sencede ideal değil mi?

Somin, Matthew 'in elinde ki kataloğu aldı.

Sm: Daha 6 ay var Matthew. Sencede biraz erken değil mi?

Mh: Sanırım haklısın.

Sm: Hem öğrendiğinden beri sadece bebekle ilgileniyorsun.

Mh: Benim sevgilim kıskanmış mı?

Sm: Evet!

Matthew, Somin 'in saçlarını okşadı. Ortamı sessizlik kaplamıştı. Somin gözlerini kapamıştı.

Mh: Somin! Somin gözlerini aç! Somin uyanman lazım! Somin!

Matthew, Somin 'i uyandırmak için elinden geleni yapıyordu."

♡♡♡

Doktorlar ve hemşireler hızla yoğun bakıma giriyordu. Matthew hızla yerinden doğruldu.

Jw: N-Noluyor?! Noluyor söylesenize!

Hemşire: Hastanın kalbi durdu!

Jiwoo ağlayarak kendini yere attı.

Mh: Somin!

TaeHyung, Matthew 'i durdurmaya çalışıyordu.

Mh: Somin beni bırakamazsın! Somin!

♡♡♡ 6 Yıl Sonra♡♡♡

Matthew başka bir şehire taşınmıştı. Sabahın erken saatlerinde cadde fazla kalabalık değildi. Ileri baktığında bir arabanın kendine yaklaştığını farketti.

Mh: TaeHyung?

TaeHyung ve Matthew sarıldılar.

Mh: Seni görmek güzel.

Th: Hadi bin.

Matthew ve TaeHyung eve geldiler. Bahçeye kadar konuşarak geldiler.

Yoora: Baba!

Yoora Matthew 'in boynuna atladı. Jiwoo ve Somin kahvaltı masasını hazırlıyordu. Somin, Yoora 'yı Matthew 'in kucağından aldı. Hep birlikte oturdular.
Gülüşmeler havada uçuşuyordu. Artık herkes kendi ailesini kurmuştu ve herkes mutluydu.

Bir varmış bir yokmuş, dünyanın en güzel masalı aşkla bitmiş...

                         SON

* Ve final bölümü geldi! Her zaman yanımda olduğunuz için teşekkür ederim. Kitaba ilk başladığımda başarısızlıkla sonuçlanacağını düşünmüştüm. Ama yanılmışım. Sizin sayenizde başardım. Tekrar teşekkür ederim.😢💞

Yeni kitaplardan haberdar olmak için beni takip etmeyi unutmayın❤

Bölüm hakkında görüşlerinizi yoruma yazın💞 *

You Are Mine ♢ •BMin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin