0.2

865 58 20
                                    

NOT: Bildiğim kadarıyla gruptan Jseph 'in gerçek ismi Kim TaeHyung. Kitapta gerçek ismini kullanacağım❤

Somin yavaşça gözlerini açtı. Hastanede olduğunu anlamıştı.

Jiwoo koşarak odaya girdi.

Jw: Oh, Tanrıya şükürler olsun uyandın. Kendini iyi hissediyor musun?

Somin evet anlamında başını salladı. Jiwoo konuşurken Somin kapıya doğru baktı. Matthew hafifçe güldü. Somin 'de gülerek karşılık verdi. Ardından Matthew kapıdan uzaklaştı ve hastaneden ayrıldı.

Jw: Sen uyanana kadar kapıdan hiç ayrılmadı.

Somin utanarak hafifçe sırıttı.

♡♡♡

TaeHyung: Matthew.

Matthew ceketini astıktan sonra TaeHyung 'a döndü.

Mh: Efendim.

Th: Şu asansörde bayılan kız, durumu nasıl?

Mh: Iyi.

TaeHyung odadan çıkarken Matthew durdurdu.

Mh: TaeHyung, o kızın buraya neden geldiğini öğrenebilir misin?

Th: Tabiki.

Ardından TaeHyung odadan çıktı.

♡♡♡

Somin uzun süredir çalan telefonunu açtı.

" Merhaba, Somin Jeon 'la mı görüşüyorum?"

Sm: Evet benim.

"Biz KARD şirketinden arıyoruz. Şirketimize başvurunuz onaylanmıştır. Yarın başlayabilirsiniz."

Sm: P-Peki, çok teşekkür ederim!

Somin heyecanla telefonu kapadı.

Jw: Ne olmuş?

Sm: Işe alındım! Işe alındım! Yarın başlayabilirmişim.

♡♡♡

Somin şirkete girmişti. Bordo tonlarında bir etek, beyaz bir gömlek ve salık bıraktığı saçları oldukça şık duruyordu. Heyecanı her halinden belli oluyordu.

Şirketin kapısında onu karşılayan bir kadın vardı.

"Hoşgeldiniz Somin Hanım. Öncelikle kendimi tanıtayım; ismim Soo Haneul."

Somin kadının uzattığı ele karşılık verdi.

Sm: Somin, Somin Jeon.

SH: Şirket kadrosunu yakında öğrenirsiniz. Öncelikle işinizi söyleyeyim. Asistanlık, Matthew Bey 'in asistanlığını yapacaksınız. Işler ile birlikte şirketi de öğreneceksinizdir.

Kadın kapıyı işaret etti. Somin kapıyı açtı.

Matthew camdan bakıyordu. Kapının açılmasıyla birlikte yavaşça kapıya döndü. Somin ile göz göze gelmişlerdi.

Sm: Siz?

Matthew sıcak bir gülümsemeyle karşılık verdi. Ardından Somin 'de güldü. Ve bir süre birbirlerine baktılar.

💞💞💞

You Are Mine ♢ •BMin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin