Чонгкук се събуди в три през нощта. Одеялото се бе увило като змия около него, дрехите му бяха подгизнали от пот, а гърлото му бе толкова пресъхнало, че можеше да убие за капка вода.
При повторно премисляне май вариантът с моста не беше толкова лош. Поне щеше да има близък достъп до вода. Спането на дивана в дневната на Хоби от другата страна си беше мъчение. Бе достатъчно голям идиот да отклони предложението му да спи в гостната и сега се мъчеше да се събере в тесния квадрат. Или главата му стърчеше над облегалката, или краката му.
Докато се изправяше Чонгкук взе телефона си и включи дисплея. На слабата светлина от него успя да се ориентира и да стигне до кухнята. С най-голямото удоволствие, изпитвал някога, си наля чаша вода от крана и докато преглъщаше, имаше чувството, че пие мед. След като я пресуши си наля още една.
На връщаше мина покрай стаята на Хоби и не пропусна да забележи, че тя бе отворена. Надникна в пролуката. Вътре лампата беше светната, но Хоби не се виждаше.
Малко по-късно, когато Чонгкук се бе свил на кравай на дивана, защото единствено така можеше да се събере, без някоя част да хвърчи във въздуха, входната врата се отвори и затвори. Хоби бе излязъл навън.
В 4 през нощта.
Чонгкук премигна в тъмното няколко пъти, преди да се чуят гласовете. Бяха близко до вратата и все пак твърде далеч, че да ги различи. Гризан от нездраво любопитство той се надигна, а след това и отиде до вратата, стъпвайки на пръсти. Наведе се и притисна ухо до нея.
- Ела утре. Днес... не мога. - Гласът беше на Хоби.
- Уговорката беше за днес. – А този му беше напълно непознат. Но беше мъжки. Определено мъжки. И звучеше ядосано. – Колко време смяташ да не отговаряш на обажданията?
- ...Върви си.
- Това не е отговор, Хосок.
Чонгкук преглътна, изведнъж гърлото му бе пресъхнало, нищо че не отдавна бе погълнал галон вода. Погледна през шпионката. На слабата светлина отвън успя да види гърба на Хоби и част от тялото на набития мъж, на който принадлежеше втория глас. На ръст беше с глава по-висок от Хоби.
- Нямам какво да ти кажа. Вече не ми се занимава с теб.
Имаше късо подстригана коса.
YOU ARE READING
Чонгкук и приятели или #Лудница
Short StoryМързеливият Юнги (който май свърши с разбита глава) и чибитата Техьонг и Джимин (които може и да сипват разслабително в бонбони и после да ги раздават на хората) са новите съквартиранти. Намджун и Джин са двойката в съседния апартамент (и очевидно в...