- Тази?
- Ъм, не.
- Добре... Това?
- Ъ-ъ.
- Ами това?
- Шегуваш ли се?
- Онази червената?
- На гала вечеря ли смяташ да ходиш?
- Сините панталони?
- Ако мислиш да посещаваш клуба на пенсионерите.
- Такаааа... - Чонгкук се завъртя към двете чибита на леглото му. Техьонг и Джимин хрупаха снакс и сипеха трохи по завивките без да им мигне окото. - Я ми напомнете защо ви помолих да ми помогнете с облеклото за тази вечер?
Джимин напъха два чипса в устата си - Не си.
- Дойдохме тук да убием време, докато чакаме играта да се инсталира на компа. - додаде Техьонг и направи същото.
Чонгкук наблюдава как половината от съдържанието на чипса с чили се изсипва от наклонената в ръката на Техьонг опаковка и чаршафите се оцветяват в червено.
- След като така и така сте тук може да спрете за две минути да си докарвате диабет и да ми помогнете.
- Как? - запита го Джимин. - Та ти само бабешки дрехи имаш в гардероба! От коя клошарка ги гепа?
- Моля, моля. Тоя шал мама ми го плете. И мисля, че изглежда невероятно. - Чонгкук се уви около главата си синьо-зелено-жълто-лилавия шал. И после още веднъж. И още. И още. И още. И по пода останаха да стърчат още два метра...
-Да... Отиди с него и утре сутрин не ми звънни от лудницата, моля те.
- Каква е работата със Хоби между другото? - Техьонг излапа цяла шепа желирани дражета. - Нфпд не бфйуе онф нейфй.
- ...Моля?
- Те искаше да каже, - започна Джимин. - че Хоби никога не кани никого на партита.
- Какво? Сериозно ли?
- Аха. За последните три години винаги идва сам.
Техьонг преглътна желираната каша в устата си. - Как успя да го съблазниш?
-Не съм...! - връхчетата на ушите му почервеняха. - Никого не съм съблазнявал. Хоби просто ме покани като приятел. За да се опознаем. Като приятели.
- Мда и ние с Техьонг се опознаваме като приятели по три пъти на нощ. - Джимин се ухили, а Техьонг го сръчка в ребрата. - Какво?
- Чонгкук ще припадне как какво?
Чонгкук местеше погледа си между двамата. - Да беееееее. - каза накрая. - Да бе да... Не... Наистина ли?
Момчетата се разсмяха.
- Ела някоя нощ и сам ще разбереш дали е истина или не. - каза Джимин.
- Мисля да пропусна. И без друго всяка нощ слушам... - Юнги потръпна. - Готварските умения на съседите ни. – Зарови за пореден път глава в гардероба и след малко я извади, измъквайки чифт полупрозрачна блуза.
- Оуу, като жиголо ще си с нея! - отвърна Техьонг прекалено ентусиазирано преди Чонгкук да бе попитал и той моментално я скри.
- Кхъм. - чу се прокашляне. Чонгкук не погледна към вратата. - Кхъм. Кхъм. - Продължи да си рови в гардероба. - Кхъм. Кхъм. Кхъм. – Я, тази блуза май ставаше. - КАХЪМ!
- Кажи, Юнгииии... - провлачи Чонгкук с нескрита досада в гласа. - Да не си настинал, защото случайно си крещял като умопобъркан през прозореца на целия квартал?
- Не знам за какво говориш.
Юнги влезе в стаята и изгледа Техьонг и Джимин.
- Вие нямахте ли си работа?
- Не. - казаха хорово те. Юнги продължи да ги гледа. - Аааа. Усещам с осмото си чувство как играта се е заредила. Хайде, Те. - добави Джимин и двамата изчезнаха от стаята.
Леглото на Чонгкук беше малко по-зле от боклучарник.
- Колко пъти съм ти казвал да си оправяш кочината?
- Твърде много....- Чонгкук извади глава от гардероба и го погледна. - Кажи, Юнги. На какво дължа присъствието на прекрасната ти аура?
Другият повдигна вежди. - Исках да ти дам приятелско предупреждение.
Чонгкук кимна. Два пъти. - Ъъъъм. Загуби ме на приятелско?
- Все тая. Както искаш го приемай.
- ...И кво е то?
- Не се замесвай с Хоби.
- Тва пък какво означава.
- ...Да не се замесваш с него. Глух ли си? И те предупреждавам да не ходиш на партито.
Чонгкук се засмя. - Шегуваш ли се? Сега само искам да отида повече.
- Чонгкук сериозен съм.
- Ти, сериозен? Рядкост. Все едно. Отивам и точка. Хоби ме покани и аз вече приех.
- Ще съжалявааааааш - провлачи Юнги, докато излизаше от стаята. - Няма да те оставя намира след това.
Чонгкук се загледа в празното пространство.
- Че това с какво ще е по-различно от сега?
YOU ARE READING
Чонгкук и приятели или #Лудница
Short StoryМързеливият Юнги (който май свърши с разбита глава) и чибитата Техьонг и Джимин (които може и да сипват разслабително в бонбони и после да ги раздават на хората) са новите съквартиранти. Намджун и Джин са двойката в съседния апартамент (и очевидно в...