Чонгкук гледаше към момиченцето, момиченцето гледаше към него, едната розова панделка в косата ѝ се бе разплела и опашката ѝ висеше наполовина.
- Този батко ме гледа странно! – каза тя с високо вдигнат към Чонгкук пръст, когато Юнги се върна с подноса мляко и мъфини и две силни кафета. И двете бяха за Чонгкук.
Плесна го зад тила.
- Ауч!
- Не дразни племенницата ми!
- Не съм-
Той погледна към Кия, която му се изплези, преди да посегне лакомо към абсолютно всички мъфини, които бяха сложени.
Юнги направи гримаса.
– Кия тези мъфини са и за н-
- Мои!
- Ама-
- Казах, че са мои! – И за да докаже позицията си набързо отхапа по едно парченце от всеки мъфин. После погледна към Юнги и се ухили. – Май се нахраних.
Клепача на Юнги подскачаше нервно.
Чонгкук не сдържа да не се ухили.
– Каква е сладка принцеса.
- Не съм принцеса! – изплези му се пак петгодишното... сладурче. След което се усмихна с почти беззъба усмивка. – Аз съм динозавър.
- А. – каза единствено Чонгкук и се зае да пие големи глътки от кафето си.
- Ето, изпий си млякото. – Юнги побутна чашата към нея.
- Мразя мляко.
- Да ама трябва ако искаш да пораснеш голяма и да-
Кия тропна с крак.
– Мразя мляко! Уааааааа!
- В какво, за бога, се забърка? – подшушна му Чонгкук, докато Юнги натъпка един мъфин с боровинки в устата на Кия.
- Тъпият ми брат реши, че с жена му имат нужда от един ден далеч от... - той завъртя очи към Кия.
- ...Не ги виня. Аз ако бях щях да съм се изнесъл, докато тя си играе в съседната стая.
- Довечера трябва да дойдат да я вземат, слава богу. – Юнги измери с поглед Чонгкук, който за щастие бе успял да се вмъкне в чист дрехи, между всичко останало. – Какво ти се е случило между другото? Изглеждаш сякаш си спал под моста. Мислих, че си останал при оная окачалка за през нощта?
YOU ARE READING
Чонгкук и приятели или #Лудница
Short StoryМързеливият Юнги (който май свърши с разбита глава) и чибитата Техьонг и Джимин (които може и да сипват разслабително в бонбони и после да ги раздават на хората) са новите съквартиранти. Намджун и Джин са двойката в съседния апартамент (и очевидно в...