..9..

256 14 0
                                    

Isabell
,,Eh, konečně přestávka. Co je teď za hodinu?" Zeptala jsem se ztrápeně Kate. Koukla jsem na to, co šprti drží v ruce, a byli to zelené sešítky s červenými učebnicemi. A to znamená jen jedno. 
,,Fyzika." Řekla jsem zaraženě. Kurva, kurva, kurva! ,,Co je?" Pobaveně se ptala Kate. ,,Píšeme! A já potřebuju minimálně dvojku! Sakra!" Kate mě ještě chvíli pobaveně pozorovala jak listuju v sešitě, a hledám něco co by bylo známkou učiva a ne malůvek, a nakonec řekla, ,,Tak jo, to mi stačí. Holka, píšeme až v úterý," Smála se, ale můj postoj se vůbec nezměnil. Tebe přejde smích Kate, protože píšeme už dnes. Přesunulo se to. ,,Ne! Je to přesunutý na dnešek!" Hádala jsem se, ale jí úsměv vůbec neopadl.
,,Čeština je přesunutá. Fyzika je na úterý Is." 
,,Tak se zeptáme šprtů!"
,,Fajn Is. Hej, Deino, píšem dneska?" Zařvala Kate.
,,Nevím. Učím se z hodiny na hodinu." Odvětila Deina. 
,,Klidně bych se vsadila že ne! Čeština sice je přesunutá, ale fyzika taky!" Zoufale jsem domlouvala Kate.
,,Tak se vsadíme." 
,,Kate, prohraješ. O co?"
,,Hm.....Jo, už to mám! Když budu mít pravdu, pozveš Marcuse ven!"
,,Kate! Ne, ani náhodou! Nemám na něj!"
,,Nevěříš si snad?" 
,,Tak fajn. Stejně mám pravdu. A co když vyhraju?"
,,Nevím, někoho si vymysli." Řekla nezáživně Kate.
,,Pozveš ven Archieho!" Řekla jsem. Katrina viděla Archieho jen párkrát, ale byla z něj vždy totálně vycákaná. Z jeho vzhledu, i z chování, což znala z mých historek. A protože Archie viděl jak je z něj hotová (to by poznal i slepý, ona skoro i slintá) tak s ní pro zábavu flirtoval. 
,,CO?! Ne! Hele, Marcus je na stejný věkový úrovni, chodíš s ním do školy, je to normální. Archie je o tolik starší, a nic o něm nevím. Ani on o mě!" Vyvalila oči.
,,Nevěříš si snad?" Provokovala jsem. 
,,Tak fajn." A jako na načasování, zazvonilo, a do třídy přišla Buteshurdová.

Buteshurdová, to je postarší paní, učící fyziku a zeměpis. Je to taková ten typ, co má oblíbené děti, u niž se ani nesnaží maskovat tu protekci. Je to hrozné. A vždy, když píšeme má takový bloček. VŽDY! Hnědý, kožený, ošoupaný bločík. Když se vrátíme k té protekci, Kate je jedna z oblíbených. Udělala by pro ni vše. Má jí snad jak vnučku. A to jen kvůli nějakému projektu o flaškách, kdy Kate zařídila vstup do továrny na plast. 

Kafe, třídnice, štos papírů, počítač, učebnice, a hnědý, kožený, ošoupaný bloček. Píšem.
Dobrá zpráva je, že žádné odmítnutí od Marcuse.
Špatná zpráva je, že zdřejmě dostanu za pět.

Věnovala jsem Kate úšklebek, a  ona se tvářila jak smrt. Moc se jí za Archiem nechce. To bude trapas. Haha!

Uběhla minuta.

Uběhly dvě minuty.

Uběhly tři minuty.

Uběhly čtyři minuty.

Uběhlo pět minut.

Uběhlo šest minut. Šest minut nesmyslného plkání. A učitelka se konečně zmínila o testu, co bude v následujících 30 sekundách rozdán. Kate se jakoby probrala, věnovala mi vítězný úsměv, a zvedla ruku. Co jí hrabe? Archieho stejně bude muset zvát.

Učitelka jí samozdřejmě s medovým hláskem vyvolala. 
,,Paní učitelko, nemohly bysme tomu věnovat ještě hodinu a psát až v úterý? Víte, ještě bych to potřebovala ujasnit." Zamrkala Kate. 
,,Dobrá drahoušku. Nemůžeme psát nepřipravení. Tak co bys potřebovala u jasnit? Teorii, nebo výpočty, vzorečky nebo...." To je podvod to není fér!

--

,,Kate! To byl podvod, nic plni nemusím." Objasňovala jsem jí to, na školních chodbách.
,,Věděla jsem že něco budeš namítat. Ale vzpomínáš jak si mi před lety říkala že mi dlužíš laskavost?" Zamrkala Kate. Já jí probodnu! Laskavost není tohle. ,,Al-" začala jsem se svými argumenty, nic méně jsem nemohla. ,,Marcusi tady!" Přerušila mě, a já se ohlédla, a shledala, že Marcus se s nechápavým, trochu arogantním výrazem odpojil od party a vydal se naším směrem. Než jsem se vzpamatovala, došel jsem, a pozornost si uvedl jednoduchým ,,Ano?" Ale i tak okouzlujícím. Dívala jsem se na něj, a nic nevnímala. ,,Isabell ti potřebuje něco říct." S těmito slovy zdrhla ta blonďatá opice. Z.A.B.I.J.U...J.Í!

Za oponouKde žijí příběhy. Začni objevovat