Multimedya'da Ana Karakterler Var. GB'yi takip etmeyenler için koydum ki herkes takip ediyordur biliyorum ^^
Zeynep Yılmaz : 19 yaşında olan güzel kızımız aynı zaman da da çok sempatik. Kendisinden dört yaş büyük olan Kerem’e çocukluğundan beri aşık ve ona bunu söyleyememiş. Zaten bu gerçeği de sadece en yakın arkadaşı Can biliyor. Üniversite öğrencisi aynı zamanda da tango kursuna gidiyor. Kerem’i unutmaya çalışıyor, çünkü onun, kendisini hiç sevmeyeceğini biliyor. Bu arada sakın ezik bir tip olarak algılamayın. Fazla çılgın ve cesaretlidir kendileri. Ama konu Kerem Sayer olunca..
Kerem Sayer :23 yaşında olan yakışıklımız, annesi ile birlikte Amerika'da yaşıyor. Küçükken babasının ölmesi üzerine annesi ile ona yardımcı olan Cihan Yılmaz'ın kızı Zeynep Yılmaz'la yolları kesişiyor. Zeynep'in ona aşık olduğundan habersiz. Ve dayanamayıp onları ziyarete İstanbul'a geliyor. Hem de cici sevgilisiyle.. İşler de o zaman karışıyor.
Can Aksoy :20 yaşında. Çok sempatik, yakışıklı ve değişik bir havası var. En yakın dostu, güvenebileceği tek kişi Zeynep Yılmaz. Onu canından çok seviyor ve üzülmesine dayanamıyor. -benim neden böyle bi kankaağm yok?!- Sevgilisi yok. Ha birde şu Kerem mevzusunu bilen tek kişi.
Yağmur Baykal : 19 yaşında üniversite öğrencisi. Fazla alımlı ve güzel bir kız. Zeynep ve Melis ile aynı apartmanda kalıyorlar. Apartmanı kendilerine almak için kavga ederlerken en sonunda kendilerini ev arkadaşı olarak buluyorlar. Yine Can ile de Zeynep sayesinde tanışıyorlar. Zeynep'i ve Melis'i çok seviyor. Sevgilisi de yok, onu da belirteyim.
Aksel Varol :23 yaşında olan bir diğer yakışıklımız. Kerem'in Amerika'dan en yakın arkadaşı oluyor kendileri. Kerem'in İstanbul'da kalmaya karar vermesiyle oda İstanbul'a geliyor ve hayatının baş belasıyla tanışıyor. Ama tatlı bela..
Melis Güzel :19 yaşında olan diğer güzel kızımız. Az önce bela demiştim ya. Tam kendileri oluyor. Yine üniversite öğrencisi. Zeynep'le tango kursundan tanışıyorlar.. Aksel ve Yağmur'la da Zeynep sebebiyle tanışıyor.
Duygu Doğan :20 yaşında. Kerem'in cici sevgilisi. Yapışkanın teki. Zeynep'e rakip olacağından habersiz. Tam bir topuklu ayakkabı düşkünü. Aynı zamanda boya küpü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tam Unuttum Derken
RomanceYoruldu kadın. Güçlü olmaya çalışmaktan. Her gece unutmaya çalışmaktan. Her sabah hatırlamaktan, yoruldu. Ve bir gün. Tam 'Unuttum' derken.. Onu gördü, yine yoruldu.