Selaaaam :DdD
Bu bölümü birden gelen ilham perilerimle beraber yazdım. Yani ben yazarken çok güldüm,evi inletecek şekilde kahkaha attım ama bölüm komik olmadı. Evet doğru duydunuz.
Bencede acaip..
Bu bölümü'ü @Funcute'ye ithaf ediyorum. Beğenirsin inşallah :)
Bölümü yazarken ne dinliyorsun diye mesaj atanlar olmuş. Valla ben bu bölümü yazarken Sinan Özen-Sigaramın Dumanı Sen'i dinledim. Kırolukta zirve noktası! sdfghjk
Multi'de ki şarkının sözleri bölümle uymasa da ben müziğini felan çok seviyorum. O yüzden dinleyerek okumanız tavsiye edilir. Bir Ayça atasözü der ki ; ''biterse tekrar başa alınız''
Syglr.
***
Kulaklarımda binlerce kez 'Yeter!' sözcüğü yankılanırken Oğuz'un omzunda biraz daha sağa kayıyor ve Kerem'e dönüyorum tekrardan.
''Kerem, neler oluyor?'' diyen Duygu'ya bakıp tekrar Kerem'e döndüğümde Kerem'in sahneye geldiğini görüyor ve yutkunuyorum. Tüm izleyiciler sessiz bir şekilde,gözlerini kırpmadan Kerem'i izlemeye devam ederken Kerem yavaş adımlarla sahneye geliyor. Basamakları birer birer çıktıktan sonra tam yanımızda bitiveriyor. Önce Oğuz'a,sonra onun omzunda yuva kurmuş bana bakıyor dik dik. Sonra tekrar Oğuz'a. Tekrar bana. Tekrar Oğuz-
''Zeynep'i indir istersen artık? Hı?''
Oğuz bir süre Kerem'e baktıktan sonra yavaşca beni omzundan indiriyor. Şu an da oyuncağı elinden alınmış küçük bir çocuk gibi ağlayabilirim. Ben Oğuz'un omzunda çok rahattım ama..
''Bir zeybek müziği alabilir miyiz biz?'' diye soruyor Kerem müzik açan,kapatan ve çalan abiye dönerek. Yani tam olarak mesleğinin ne olduğunu bilmiyorum. Dj'lik değil, şarkıcı hiç değil. Neyse konumuz bu da değil. Serbest meslek deyip geçelim biz en iyisi.
Konumuz Kerem'in ne yaptığı ve ne dediği!
Bir dakika o az önce 'Bir zeybek müziği alabilir miyiz?' mi dedi. Öyle mi dedi? Neden kimse bana cevap vermiyor?! Allah'ım neler oluyor?!
''Kereem? Kerem ne yapıyorsun?''
''Zeynep sen köşeye çekil.'' diyor Kerem bana dönerek. Sonra Oğuz'un omzuna yüklenerek sırıtıyor ve konuşmaya başlıyor. ''Biz de Oğuz'cuğumla güzel bir zeybek oynayalım.''
''Ha?''
Zeybek müziğinin çalmaya başlamasıyla konuşmam bölünürken yerimde sıçrayıp geriye iki adım atıyorum. Kerem'lere döndüğümde ise, Kerem'in Oğuz'u karşısına almış zeybek oynatmaya çalıştığını görüyorum. Kendime geldikten sonra daha fazla rezil olmamak için onları durdurmaya çalıştığımda bileğimden tutulan eller karşısında daha fazla direnemiyor ve arkama dönüyorum.
''Ya ne yap- ..CAN!''
Can kolumdan biraz daha çekerek beni yanına aldıktan sonra Kerem'leri işaret ederek konuşmaya başlıyor. ''Kızım manyak mısın? Bu güzel dans bölünür mü? Kerem'e bak yavrum benim beh!''
''Can! Salak salak konuşma! Bırak kolumu rezil oldum zaten!''
''Ya kanka'' diyor Can kahkahaları arasında konuşmaya çalışırken. ''Ne olur..ne olur yapma. Bu an daha ne zaman gelecek ha? Ne zaman Kerem Sayer'i böyle izleyeceğiz?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tam Unuttum Derken
RomanceYoruldu kadın. Güçlü olmaya çalışmaktan. Her gece unutmaya çalışmaktan. Her sabah hatırlamaktan, yoruldu. Ve bir gün. Tam 'Unuttum' derken.. Onu gördü, yine yoruldu.