3. Bölüm|Hayır,bugün günlerden salı.

5.3K 274 47
                                    

Hatırlatma ~

Hocayı umursamadığım için sırada Mert'in telefonuyla oynarken tüm kızlarda yüzüne makyaj yapmakta, benim diyişimle yüzlerini boyaya sokmakla meşguller. Dakikalar sonra içeri biri giriyor. Yeni gelen hoca diye düşündüğüm için kafamı kaldırma şeysinde bulunmuyorum.

"Evet, merhaba gençler. Ben yeni hocanız Sayer. Kerem Sayer."

Kafamı aniden kaldırdığım da gördüğüm yüz ile ağzım on karış açılıyor. Ne onu yüz karış! Hayır bin karış! Var mı arttıran?! Yok ya, şaka mı bu? İlüzyon gösteri bu ya yok !Bence ışınlanma bulundu?! Kerem neden bana öyle bakıyor?! Yoksa..Yoksa...

''Hey sen..''

Aha valla da bana diyor. Ne yapacağım ben?!

3. Bölüm ~

''Be..ben mi?'' diyorum baş parmağımı göğsüme değdirip kaşlarımı kaldırırken. Kerem kafasını sallayıp bana dönüyor.

"Şuraya geçip oturur musun artık? Bir saattir ayaktasın" deyip bana dönen Kerem'le ayakta olduğumu o zaman anlıyorum. Ee tabii heyecan yaptım amele gibi bir saat ayakta kaldım.

"Ne-Nereye?" deyip ellerimi iki yana açıyorum. Kekelemek zorunda mıyım keke?!

"Sıraya."

"Hangi sıraya?"

"Fark etmez işte, otur bir sıraya."

"Beni hatırlamadın mı?" diyorum gözlerimi şaşkınlıkla açıp, Kerem'in ne diyeceğini beklerken. Kerem ise bana boş,boş bakmakla meşgul.

"İlk defa gördüğüm birin nasıl hatırlayayım?"

"İlk defa mı gördün beni?" diyorum alaylı bir şekilde sırıtırken. Dışarıdan gören de %1500 deli sanacak beni.

"Daha önce tanışmışmıydık?"

"Belki." deyip omuzlarımı yukarı kaldırıyorum. Ağlamak yok! Asla!

"Lütfen oturur musun şu sıraya !"

"Götüne girsin o sıra emi !" diyemedim tabi . . Sustum .. Eğer öyle birşey deseydim.. Kerem önce bana uçan tekme atardı. Ben de uçan tekme sayesinde Mert'in üstünden uçup, Zeynep Fan Clup'ün kurucusu salyalı Mustafa'nın üzerine düşerdim. Evet,evet. Salak bana aşık ve facebook'ta öyle bir sayfa açmış. Teallam! Sınıftaki dedikoduculardan bazıları fotorafımı çeker instagrama atardı. Allah korusun!

Çantamı hızlı bir şekilde sıranın altından alıp kapıya doğru ilerleyecekken Kerem kolumdan tutup beni kendine döndürüyor. ''Kandırdıım''

''Ne?'' diyorum gözlerimi kısıp Kerem'e bakarken. O ne güzel gözdür ya!? Kas ta yapmış lan bu. Balon gibi maşallah,maşallah! Bir nazar duası alalım! tü,tü,tü.

Kerem bana bir süre bakıp büyük bir kahkaha patlattıktan sonra konuşmaya başlıyor.

''Tanıdım seni Zeynep''

Ben ise hala olayın şokunda, kafamı 360 derece döndürüp Can'a bakıyorum. Can ağzıyla ''Bu o Kerem mi?'' diye işaret çaktıktan sonra kafamı sallıyorum.N'oluyor lan! Yemin ederim şu an olanlardan hiçbirşey anlamadım.

''Valla sen beni özledin mi bilmiyorum ama, ben seni çok özledim çirkin''

Kerem'in konuşması üzerine bu sefer Kerem'e dönüyorum. Çirkin miş! Sen kendine bak! Bu kasları haplarla yaptın değil mi? Gözlerde lenstir zaten! Saçlar da.. Saçları da boyamışsındır sen.. Yok ya.. Kınadır o kına.. Turuncu turuncu. Havuç! GDO'lu havuç!

Tam Unuttum DerkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin