6. Bölüm||İnsanlar unutmak için sevmez ki..

4.7K 354 97
                                    

Selam arkideşler :)

Bir GEÇİŞ bölümü ile karşınızdayım.

Başıma gelenler bir film olsa yemin ederim izlenme rekoru kırardık. 

GB bitiyor,üzülüyor musun diye soranlar olmuş.

Valla GB'nin bitmesine sevinirken, birdaha HanKer gibi uyum yakalayamayacakları için üzülüyorum. GB'nin bitmesi gerekiyordu bence. Ama tabiiki de bu kadar erken değil. Mesela Kerem bebeğin altını değiştirmeye çalışacaktı,beceremeyecekti. Buna Zeynep kahkahalarla gülecekti, Kerem'de onu güldüğü için gıdıklayacaktı. Kerem bebeği ile oynarken Zeynep onları bir yerde oturmuş izleyecekti. Ne bileyim ya. Ama Hande ile Kerem'in daha iyi projelerde yer almasını çok istiyorum. Umarım yine bir projede karşılaşırlar. Ki ben zaten iyi bir yapımcının bu uyumu farkedip tekrar bir araya getireceğini düşünmekteyim,neyse.

Bu bölümü @ZeyKermasal'a ithaf ediyorum. Umarım beğenirsin fıstık :)

Bu arada profilde ki gözlüklü kız sen misin diye soranlar olmuş. Evet benim arkadaşlar. Birazcık çirkinim ama olsun ,idare edersiniz artık :)

Multi'deki gif için bebişim @elftrhn'e saygılar,çok öpüyorum onu buradan. Kızın başına karga gibi üşüştüm,bıktı benden.

Yine multi'deki şarkıyı dinleyerek okumanız tavsiye edilir.

Keyifli okumalar :)

...

Müziği açın ve biterse tekrar başa sarın..

Zeynep kapıya bakmaya giderken ben de elimdeki oyun kumandasını sehbaya bırakıp parmak uçlarımda masaya doğru ilerliyorum ve tıkınmaya başlıyorum. Ancak en kısa sürede Demet Teyze tarafından yakalanıyorum.

''Kereem,sabret biraz.''

Cihan amca kahkahalarla gülmeye başlarken şuan burada Zeynep'in olmaması işime geliyor. yoksa bir yıl dalga geçerdi benimle çirkin. Zeynep'e neden hala çirkin dediğim hakkında en ufak bir fikrim olmasa da artık bu kelimeyi söylememem gerektiğini düşünmeye başlıyorum.

Çünkü çirkin ördek yavrusu,kuğuya dönüşmek üzere..

İlk defa Zeynep'i övdüğümden midir bilmem bir değişik oluyorum,bu sen değilsin Kerem diyorum içimden. Halbuki gerçek Kerem kim,nasıl davranır onu bile bilmeden.

''Nerede kaldı bu cadı? Dur ben bir bakayım.''

Cihan amca kapıya doğru ilerlerken ben de koltuğa geri oturuyorum. Bir süre sonra dış kapının çarpması ve Zeynep'in de ''Ben çıkıyorum!'' diye bağırmasıyla irkiliyorum. Ayağa kalkıp neler olduğunu öğrenmek ve Zeynep'in peşinden gitmek için dış kapının olduğu koridor'a doğru ilerlemeye başlıyorum. Ama tanıdığım, dip boyası gelmiş sarı saçları görünce şöyle bir duruyorum.

BUNUN BURADA NE İŞİ VAR?

Duygu'nun buraya gelmesine bir hayli sinirlenmeye başlıyorum. Ben Duygu'dan kurtulmak için Türkiye'ye geliyorum ve ne kısmettir o da geliveriyor.O günden beri ondan tiksiniyorum ama intikamımı alacağım Duygu Hanım göreceksin.

''Kereeeem''

Ses gittikçe bana yaklaşırken kafamı kaldırmamla Duygu'nun bana sarılmış olduğunu görüyorum. Cihan amca bana sinirli bakışlarını yollarken yutkunuyor ve Duygu'nun ahtopat kollarından kurtulup geri çekiliyorum. Ona da bana sarıldığın gibi mi sarıldın? Salak Kerem,salaksın Kerem.

Tam Unuttum DerkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin