MGAP 1

58 6 4
                                    

Pagi yang suram dan tendang. Eh eh tendang pulak tenang. Aku pergi ke sekolah menaiki bas yang mampat dengan manusia-manusia yang durjana( leklek guro jgn amik atiy 😅). Sementara sampai ke sekolah aku membuka foneku bila foneku berbunyi lagu bts. Jangan salah anggap ehhh aku bawak fone sebab sekolah aku membenarkan para pelajar membawa fone ke sekolah. Sekolah orang kaya lah nk dikatakan.

Aku sekolah situ sebab aku punye result Bagus bukan sebab aku kaya ke hape. Ohhh lupe, nama aku Nur Adrina Arisya.

Rina:Aik? Nape bas ni benti kat perhentian ni? X silap aku nih rumah org kekaya..

Aku pandang depan bila pintu bas terbuka. Aku pandang fone aku bila bff sehati segila aku chat. Nama bff aku tuh Tengku Ameera Mazlin. Kami rapat dari sekolah rendah 😂.

My bae meera💕
                             

Weh ko naik ape?
7.01 am

Aku naik bas nape
7.03 am

Oohhh, aku igt ko naik basikal
7.03 am

Basikal aku patah dua 😂😂
7.04 am

Pasei pulok???
7.04 am

Aku race ngan jiran aku 😅
7.05 am

Ohhh,hahaha okok aku tunggu ko kat dpn skoloh tau.bye💓
7.05 am

Okok bhaiiii
Seen

Aku matikan fone dan pandang tepi bila ada prg duduk kat sebelah aku. Aku tak nampak muke dia sebab dia duduk membelakangi aku. Aku pandang luar tingkap bila tak sabar nk gi skolah. Tapikan cume satu jee yang aku tak suka bila dtg skolah iaitu diejek oleh gangster skolah iaitu Tengku Amin Rafiqullah mentang-mentang dia form 6. Dialah musuh aku yg paling aku menyampah nk hadap muke dia. Dialah yang memalukan aku kat depan orang ramai. Eiiiiii rase nk campak jee dia dalam jamban atok aku yang lama x dibasuh. Entah basuh ke x sekarang nih😂😂. Lama laaa jugak aku berangan dah sampai sekolah ghupenyee.

Skipp💕

....:Woi lama x jumpe!!!!

  To be continue💔

Amacam best x cite kite nihhh....kalau x bestt kabo jgn memaluu tauu.please vote🙏🙏 and support my story😍😍 thanks




MR.Gangster aku punye!Where stories live. Discover now