MGAP 3

31 5 4
                                    

Peringatan:Sila bukak lagu sedih waktu bace part kt kantin tu nnti

Ameera terkedu mendgr cerita aku. Aku pndg Meera pelik bila dia jd patung Annabell skjp. Aku lambaikn tgn aku dpn muka die.

Rina:Weh ko ok x ni??

Ameera:A.. aku okay... Jgn risau.

Rina:Aku ingtkn ko dh mark td. Takot aku tibe ² je ko jd mcm tu. Lain kali jgn buat lg tau. Seram aku.

Aku usap dada aku bile nk tunjuk yg aku terkejut padahal x pon😂😂

Ameera:Hehe,takde papelah aku cume fikir lepasni subjek ape??

Rina:Betoi ni xde pape?

Tanye aku smbil membetulkan cermin mata yg senget.

Ameera:Yee. Dhlh cikgu Shahrizal dh smpai dh tu.

Aku pndg pintu masok yg cikgu syah tgh bela buku die yg nk terjatuh.

Ariff(ketue): Bangonn.

Semue:*bangon*

Semue:Assalamualaikum,cikgu syah.

Cg:*jwb slm*Okay semue boley dduk.

Semue:Terime kasih cikgu*dduk*

Cg:Jd saya nk bagi kamu semue satu pengumuman.Pengumumannya adalah tntg 'CERDAS MINDA SEBELOM SPM'. Aktiviti ni kamu semue akn buat dgn form 6,okay.

Ain:Nape kene buat dgn form 6 cikgu.

Cg:Sbb form 6 mempunyai byk pengalaman. Dan juga aktiviti ni akn dijlnkn pd minggu dpn hingga minggu lg satu. Aktiviti ni berlanjut dua minggu before exam besar bermula. SPMkn lg 2 bulan je lg. So cg nk buat aktiviti ni lama sikit. Boleh!!

Semue:Boleh cikgu!

SKIP(waktu rehat)

Rina:Aduhh!*jatuh terdduk*

Aku mengaduh sakit bile terlanggar seseorg smpai jatuh kauu bayangkn betape kuatnye benatang jadah yg aku langgar td😄:D.

...:Kau okay ta-Kau lg!! Kau ni jln pakai mata ke pakai pusat haa?! Pakai cermin mata dohh tp bute! Kau ingt x sakit!

Rina:Maaflah aku x sengaje sbb ramai sgt org, kau nk marah² ni nape?

Kata aku smbil ambik cermin mata aku yg terjatuh akibat kuat sgt terlanggar td. Sakit bontot tite tau.

...:Maaf maaf maaf ko tu sile cmpk dlm lojilh sbb aku takkan terima!

Selamba atok nenek die je tak terima maaf aku. Aku baling mamat ni kt dlm sangkar ular sawa kang,biar kene ngap dgn ular tu. Hish,geram betoi aku dgn mamat tonggek ni.

MR.Gangster aku punye!Where stories live. Discover now