Aku pndg sebelah bila ade org menjerit. Aku tunjuk diri aku bila x tau dia panggil sape.
Rina:Kau panggil aku jer
…:Yelah,takkan aku tegur tong sampah kat belakang kau tu plak, adoihh.
Rina:Hehehe. Mane tau kau nk tegur diekan. Budak budak kelas kite kan x betul sikit,habis semue bende die nk tego. Lepastu dhlh tego org x bg salam sbb tulah aku ingt kau tego die. Well nape kau tego aku? Dan sape name kau…emm… aku rase mcm pernah nmpk kau sebelom ni… kat dlm kelas kan??
Jawab aku pnjg nk namatey. Aku soal dia dgn berdas das peluru snipper(?) yg keluar.
…:Wwoow,sakit telinga aku denga kau bebel mcm makcik tua. Btw my name is Tengku Farris Daniel,kau boleh panggil aku Daniel oppa.
Rina:Oppa pale banana kau😤. Kau ingat kau Daniel wanna one,muka mcm ulat sampah🤮🤮. Aku sembelih kau buat sup kang x pepasal je aku bg kucing aku mkn!!
Kata aku sambil ketap gigi bile garam. Eh garam plak tertypo sowwy😅nk tulis geram;).
Daniel:Eceh,garang lak dia nih. Jgnlh marah² nnti muka tu berkedut cam Dato' Seri Vida. Baru tau.
Rina:Eleh,kau ingat aku hamak sgt nk panggil kau oppa. Oppa oppa,oppa hapak kau lah. Aku tendang bontot kau tu hilang satgi kang. Nasib baik aku punye mood baik harini kalau x dgn kau lepas kat Dato' Seri Vida kang. Dhlh mls aku nk lyn org x bergune mcm kau nih. Geram lu pape jgn roger. Chaww!
SKIP
Bammm!!!
Aku hentak meje Meera.
Ameera:OH BAPAK KO HITAM,KUNING,PINK,PUTIH!!!!APA KO NAK!!
Melatah meera bila terkejut dgn perbuatanku
Rina:Asal kau x tunggu aku dpn skolh tadi! Bapak aku x hitam,kuning,pink, putihlh bapak aku coklat,okay!
Ameera:S..sorry do a..aku terlupe.. hehe😅😅 Aku tolong angkt brg cikgu Zamilah td,lepastu aku trs masok kelas sbb nk buat keje skolh
Rina:Keje skolh ape yg ade,weh. Aku rase takde sbb minggu lps sukan mane ko dpt keje skolh tu tho...
Ameera:Aahlh aku lupe,hehe
Rina:Lupe lupe... Td chat kemain suh aku jumpe ko kt dpn skolh tp ape yg aku dpt.. hampehhhh💆
Aku jln arah meje aku yg terltk sebelah meje meera.
Rina:Weh,ko knl x Tengku Farris Daniel sbb td dia tegur aku siap menjerit lg,diakan kls same ngn kite cume mcm mane die knl aku ekk? Tp aku rase mcm pernah nmpklah die tu dulu hmm...
Ameera:Mcm mane die tego ko td??
Aku menceritakan ape yg aku dh lalui dgn mamat poyoo td tu
YOU ARE READING
MR.Gangster aku punye!
RandomKalau nk tau bace laaa novel first saya nih kalau x Best cakap laa kat kitee sharing is caring kaannnn