Rina: Ish,ko nikn Amin dr dulu x berubah rubah perange tu,asyik nk kacau org je.
Mamat nilah yg aku benci tu. Sape yg x knl musuh ketat aku Tengku Amin Rafiqullah bin Tengku Razali. Dialah gangster taik kucing kt skolh ni dan dialah org yg paling terkaya di skolh ni. Aku ni cuma sederhana je hidup aku. Aku dh xde ayah,mak aku pula cuma penjual kuih muih, sayur, buah dan byk lglh. Ayah aku meninggal dunia waktu aku form 3. Dhlh melebih lebih lak. Back to the story.
Amin:Ko nikn tgk je nerd tp grg mcm singa betina nk beranak ko tau. Selalunye, budak nerd ni dia pendiam lpstu x grg. Tp ko lain.
Rina:Aku dlm nerd² pon ade perasaan dan hati gak. Bukan mcm ko usik, ejek,buli, org x igt perasaan org tu camne yg ko tau lps je ape yg ko nk buat. Ko x tau perasaan dia camne sedih,malu,takot,sakit ko x perasaan pon. Ko ni mmg x berperikemanusiaan ko tau x. Aku yg pernah kene dgn ko ni sakit tau mcm² perasaan yg ade, lg² bile dimalukan dpn org ramai.
Amin: ...*sentap*
Rina:Senyap lak td kemain cari gadoh ni aku dh bebel ni trs x ckp. Hebat. Dhlh Amin aku mls nk lyn org cm ko ni. Kalau aku bebel pon bukan ko nk . Bye.
Aku melangkah keluar dr kantin dan trs aku tuju tmpt yg selalu aku pergi bile stress ke sedih ke mcm²lh. Tmpt tu xdelh cantik mane,tmpt tu biase biase je utk tngkn perasaan.
Rina:Arghhhh!! Serabut betul aku dgn mamat tuh, asyik nk cari gadoh je kalau ajak gi konsert bts xpe gak ni x asyik nk menyakitkn hati org je!
Aku membebel smbil membaling batu ke dlm kolam ikan yg ade. Yelah sape x membebel kalau perange mcm tu gayenye. Kau ghase. Asyik nk menyakitkn hati org je.
Rina:Aku benci dia! Aku benci dia sgt sgt! I hate him! I hate him so much! I hate Tengku Amin Rafiqullah!!
Aku menangis sekuat hati bile terkng mase dia buli aku. Malu sakit terluke geram marah sedih dan benci semua ade.
Flashback.
Aliff:Weh tu bukan budak nerd yg ko cari cari tu ke, Min?
Amin:Mana?
Aliff:Aahlh ,jom kacau dia. Lama dh x kacau dia. Rindu.
Aliff&Kamal:Jom!
Kawan² Amin: Yuhuuuu!
Aku pndg sebelah knn bile ade org panggil. Aku terlalu bila org tu adalah org yg plg aku benci.
Amin:Lama tak jumpe,rindu.
Rina:R.. rindu s..sbb a..apa??
Tanya aku smbil bdn tu menggigil.
Amin:Rindu nk .......*senyum nakal*
*TBC*
*Haa sudah ape yg jd dkt Rina saya pon x tau kalau nk tau bacelah MGAP 5.*
YOU ARE READING
MR.Gangster aku punye!
RandomKalau nk tau bace laaa novel first saya nih kalau x Best cakap laa kat kitee sharing is caring kaannnn