YETİMHANE

28 4 3
                                    

(ARKADAŞLAR UMARIM YENİ HİKAYEYİ BEYENİRSİNİZ BATAKLIK ADLI HİKAYEME SON VERMEDİM DEVAM EDİCEM YORUM YAZAR VEYA BEYENİRSENİZ BENİ ÇOK MUTLU EDERSİNİZ İYİ OKUMALAR)😊😊😊

Ben Melek 16 yaşındayım ve Yetimhanede yaşıyorum. Aslında bana anlatılan hikaye annem beni Yetimhanenin önüne bırakmış durumu yokmuş o günden beridir ne annemi biliyorum ne babamı yıllardır burada yaşıyorum buradaki şartlar ağır ve yatağımızı toplamasak,yemeğimizi yemezsek gürültü çıkarırsak dayak yeriz.Kaç kere kaçmaya kalkıştım ama her seferinde yakalandım.İnanın sokakta yaşamak bu Yetimhanede yaşamaktan daha güzel. Burada tek sıkıntılarımı paylaştığım dostum Ebrar o çok iyi bir kız sorunlarımı anlıyor benimle üzülüyor,benimle düşünceleri bir ve Yetimhanede yataklarımız ranzalı üste o alta ben yatıyorum.
Tamda bu sırada Müdür odamıza kontrol etmeye geldi.
-Hepiniz yataklarınızdan inin ve tek sıra olun.
İlk başta üstümüzü aradı sonra yataklarımızı,çekmecelerimizi,dolaplarımızı kontrol etti.Uyuşturucu kullananların vay halini müdür ilk önce bağırıp çağırıyor sonra onları dövüp zifiri karanlıktaki odaya atıp kapıyı kilitliyordu.
Ebrar yanıma geldi.
-Azra'nın çekmecesinden uyuşturucu çıkmış!
-Azra yapmaz öyle birşey ama nasıl tabiya suçlarını çekmemek için kesin Azra'nın çekmecesine koydular!
-Zavallı kız 2 gün karanlıkta kalcak.
İçim sızladı zavallı kız çok iyi suskun bir kızdı.
Ayağa kalktım böyle birşeyi anca Sude yapardı.
-Kızım sen ne pislik bir kızsın zavallı kıza suçunu yüklemeye utanmıyor musun?
-Hıh!ne utanacakmışım be!
-Tabi sende utanma arlanma ne gezer!
Tamda bu sırada Sude'nin üzerine atladım onun o boyalı saçlarını tek, tek yolucaktım taki suçunu Müdüre söyleyene kadar.
-Suçunu itiraf et!
-Manyakmısın kızım bırak beni!
Ebrar bana engel olmaya çalışıyordu ama bu kaçıncı kıza ceza çektirmesiydi.Sude bağırıp, çağırıyordu.
-Müdüre hanım imdat yardım edin!
Tamda bu sırada Müdür geldi bizi ayırdı.
-Kızım ayol sen bıkmadınmı ceza almaktan!
-Sudeye niye birşey demiyosunuz Azra suçsuz bu pislik Azraya iftira attı buna niye inanıyorsunuz?
-Nankör pislik ben olmasam Melek sen sokaklarda geberirdin!!!! Sen şimdi böylemi teşekkür ediyorsun!
-Keşke geberseydimde sizin gibi gadarın eline düşmeseydim!
Tam bu sırada yüzüme tokat yedim.
Ben bunu haketmemiştim.
-Beni duyun Yarın bu kıza tek bi yiyicek kırıntısı veren olursa onu mahvederim 4gün onu karanlık odaya atarım!!! Terbiyesiz, Ahlaksız biraz aç kalda aklın başına gelsin!
Müdür kapıdçıktı.Gururum incinmişti.
Ebrar yanıma gelip bana sarıldı.
O an karar verdim bu Yetimhaneden kaçıcaktım.Gece herkes uyuyunca Ebrarı uyandırdım.
-Ben bu gece kaçıcam burdan.
-Ne?kaçcakmısın?
-Evet bir dakika bile burada kalamam en kısa zamanda senide kurtarıcam.
-Gerçekten senin gitmene üzülüyorum ama haklısın kendine iyi bak dikkatli ol.
Birbirimize sarıldık çantamı alıp eşyalarımı sesizce koydum.Görevlinin uyumasını fırsat bilip belinden anahtarı aldım.Koridorda parmak uçlarımla ilerledim.
Donakaldım çünkü görevli uyanmış tam karşımdaydı.
-Kızma annem su içip yatıcam.
Oh ucuz atlatmıştım uyur gezer kafayı yemiş meğerse.Anahtarla kapıyı açtım.

YALNIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin