Omzumda bir El hissedince korkuyla arkamı döndüm çok şaşırdım bu Ömerdi yalnız tartışıcak zaman yoktu.Hızla Ebrarla beraber yürüyorduk. Ömer umrumda değildi tek derdim sorunsuzca Ebrarı otele ulaştırmaktı.Otelin önündeydik çok mutluydum Ebrarı kurtarmıştım.Ebrar ise şoktaydı sanırım o cehenemden kurtulduğu içindi.Tam içeriye giricektik o sırada biri kolumdan tutu.Arkamı döndüğümde bu şahsın yine Ömer olduğunu gördüm.Onu görünce yine öfkelendim.
-Bırakırmısınız lütfen benimle muhatap olmayın!
-Melek beni bir dinle haklısın bir eşeklik ettim beni affet lütfen yaşamadığım için aptalca,düşüncesizce konuştum.
-Siz benim hayatımı yaşamadığınız halde yorum yaptınız.Bende sizin iyi birisi olduğunuza kendimi inandırmıştım ama yanılmışım meğerse.En kısa zamanda iş bulup otelden ayrılıcam ve size olan borcumu ödicem.
Çok sinirlenmiştim Ebrar bunu anlayınca Ömeri itti.
-Bana bakın siz benim kardeşimi, Meleği üzemezsiniz rahat bırakın bizi!
Ömer arkasını döndüğü gibi gözden kayboldu.Bizde direk Otel kapısından içeri girdik Burası o Cehennem gibi olan Yetimhaneyi hiç benzemiyordu.Çok güzel ve gösterişliydi.Direk odama çıktık.Burada rahat ederdik tam yanımda bir yatak daha vardı.Oda Ebrar içindi.Ebrar dolabına birkaç parça kıyafet ve eşyalarını yerleştirdi.Bende salçalı makarna yapmıştım.Ebrar mutfağa geldi sofrayı hazırladı.Beraber oturduk ve makarnamızı yemeye başladık o sırada Ebrar konuşmaya başladı.
-Kimdi o çocuk senden ne istiyor ne borcu niye sinirlendin?
En baştan herşeyi anlattım.Beni hayretle dinledi.
-Iyiki itmişim keşke dövseydim.
-Boşver işte zengin ya.
-Haklısın seni çok özledim.
-Bende seni iyiki burdasın.
Gülüştük ve eski komik anılarımızdan bahsettik.Sonrada yataklarımızı yattıp gözlerimizi yumduk.sabah erkenden uyanmıştım.Yüzüme maske yaptım gözlerime salatalık koydum.Kapı çalınca kapıyı açtım.Karşımda temizlikçi kadını gördüm saçları öne gelmiş kabarıktı.Birde bembeyaz, uzun, eski elbise giymiş kırmızı kan rengi bişey elbisenin üstünde lekeydi.
Bir çığlık attım.
-Aaaaaaaaaa!!!!
Kadın beni görünce oda bas,bas bağırdı.
-Aaaaaaaaaaaaaa!!!!!yardım edin imdatttttt!
Kapıyı direk kapattım Ebrar ise yatakta oturmuş gülüyordu.Bunun neresi komikti?
-Kızım niye gülüyorsun!?
-Ayyyyy napıyım çok komik krize girdim.😂😂😂
Yastığı alıp Ebrara attım oda sustu.Sonra yine güldü.
-Kızım napıyım seni maskeyle salatalıkla görünce kadın Tabi korktu.
-O kadar korkunçmuyum ya.
-Evet ama daha çok komiksin sjsjsjsjsj😂
Ebrar'ın gülmesi kesildi bizde hazırlanıp aşağıya kahvaltı etmeye gittik.Tabağımızı yiyeceklerle doldurup ,sıcak çay aldık ve masaya oturduk.
Yemeğimizi yedikten sonra dışarıya çıktık.Karşımızda Ömer vardı.Bize doğru geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIK
Teen Fiction"Yetimhaneden kaçan bir kızın öyküsü belkide hiç olmadığı kadar mutlu olur iyi okumalar"