AFFEDİLDİN

16 3 7
                                    

Karşımızda Ömer vardı ve bize doğru geliyordu.
-Melek ben bir tane iğne takmışım başörtüm bozulmasın ben geliyorum.
Ebrar otele girdi.Ömerde yanımdaydı.

-Hala affetmedinmi gerçekten çok üzgünüm özür dilerim hatasız insan olmaz önemli olan hatayı tekrarlamamaktır.
-Haklısın o yüzden seni affettim.
-Çok Saol Melek birdaha asla kızdırmıcam seni.
-Kızınca korkunç göründüğümün farkındayım.
-Senin her halin şirin😂
-Hadi canım yalan söyleme😒
-Cidden ya Aman neyse yine küscen bana ben susuyorum.

O sırada Ebrar geldi taktığı lacivert eşarp, beyaz uzun tuniğiyle uyumluydu maşallah çok güzel görünüyordu.

-Eeee nereye gidiyoruz?
-Şey benim arabamla götürüm sizi hem bildiğim çok güzel bir mekan var ama süpriz olsun gidince görürsünüz.😊

Ebrar bana baktı.

-Hadi ne duruyoruz gidelim o zaman.
Arabaya bindik ve Yol almaya başladık.
Nereye gidiyorduk acaba pek biryer bilmiyordumda Otel,Park,Hastane,Yetimhaneyi biliyordum.

Sonunda yeşilliklerin,çamlarla kaplı bir ormana girdik camdan bakınıyordum insanlar piknik yapıyor eğleniyorlardı,çocuklar koşuşturuyordu.Arabayı Park ettikten sonra indik ormanda yürüyüş için tertemiz bir Yol vardı.Ebrarda hayran,hayran etrafına bakınıyordu.

-Melek iyiki Yetimhaneden kaçmışız.
-Hadi ama artık Yetimhaneyi düşünmeyin boşunamı getirdim sizi buraya rahatlayın lütfen.

Ben yola doğru Koşmaya başladım.Bugün mutlu olma çocukluğumu yaşama günüydü.Ebrarda yanımdaydı temiz havayı içimize çektik hayatımız rutubetli duvarlarda geçmişti.Koşmaktan yorulmuştuk o yüzden bakalın yanında durduk.Ömer bakkalın içine girdi 2 dk sonra elinde poşetlerle çıktı.

-Dondurma ve ılık su aldım hadi bakçanıza erimeden alın.

Ebrarla ikimizde dondurmalarımızı aldık.Biz hiç dondurma yememiştik tadının harika olduğunun farkına varmıştık.Yürüyorduk kuş sesleri,temiz havada bize eşlik ediyordu karşımızda göl vardı masmavi bazı çocuklar yüzüyordu ama tabelada tehlikeli olduğunu çünkü bataklık olduğu yazıyordu .
Çoğu kişi balık tutuyordu.Dondurmalarımızı bitirmiştik.Ben gölü daha yakından görmek için çok yakınlaştım.Ebrar ise fotoğrafçıya fotoğrafını çektiriyordu.Ömer nerdeydi?

-Melek!!!uzak dur gölden düşceksin çok yakındasın!

Ebrara cevap vermek için arkamı döndüğüm sırada dengemi birden kaybettim ve göle düşmemek için direniyordum...



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YALNIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin