Mira Akay

236 29 12
                                    

Ben Mira. Aslında öyle ahım şahım anlatacak biri değilim. Normal bir insanım. Durmadan uyumak isteyen biriyim. Uykunun beynimi uyuşturduğunu düşünüyorum. Genel olarak 16 yaşında kendi halinde bir kızım. Annem ve babamın ayrılığından sonra babaannemle kalıyordum. Hayatımdan memnundum.
Yorgunum, yaşıtlarıma göre daha olgunum. Yaşadıklarım beni fazlasıyla yoruyor. Karanlıktayım ve yalnızım.

O gün, oyun sitesine gireli 4 gün olmuştu. Tekrar girmeyecektim, kararlıydım. Tekrar ağlamaya ve üzülmeye mecalim kalmamıştı. Günlerdir gözlerim ağrıyordu, ağlamak rutin bir iş olmuştu. Ben dışarıda eğlenen gülen bir insandım (tabi geceleri gizli gizli ağlamalarımı saymazsak...)
Rutin olarak okula gittim, yüzünü dahi görmekten tiksindiğim insanları gördüm. Onların yüzlerine güldüm, dersler vs derken eve gidiş saati gelmişti. O gün içimde bir sıkkınlık vardı, sanki o gün bir şeyler olacaktı.
Eve geldiğimde çok yorgundum. Bir iki saat uyudum. Kalktığımda biraz bilgisayarımda gezmek istedim, bir yanımda siteye girmem için beni dürtüyordu. Birileri var gibiydi. İçimdeki sıkkınlık git gide büyüyordu. Sözümü tutamadım ve siteye tekrar girdim.
Hesabıma giriş yaptığımda mesaj bölümünde +1 mesajın beni beklediğini gördüm. O gün bir şeylerin olacağından emindim. Yavaşça mesaj kutusunu açtım.
Gözlerime inanamamıştım.
Leyla buradaydı.
Hemen bana gönderdiği mesaja baktım, gözümden bir damla yaş düşmüştü. Bu seferki mutluluktandı.
"Selam Fıstık, naber? Seni o kadar özledim ki. Yıllardır Tuğkan'ın girmesini bekliyorum. Senin girdiğini gördüm, yazayım dedim. Kerem nerede? Buluştunuz mu? Gelince bana yaz, öpüyorum seni!"
Mesaja 2 dakika kadar boş gözlerle baktım. En azından birimiz buradaydı, heyecanlanmıştım. Uzun süre sonra mutlu olduğumu hissediyordum. Kız kardeşim dediğim biri buradaydı! Cevap yazmaya başladım:
"Selam. Bende seni çok özledim. Yıllardır Tuğkan'ı bekleyip bizi beklemeyen vefasıza bak sen! Keremle birbirimizi sanırım kaybettik. Girince tekrar yaz, bende senin için tekrar gireceğim."
Mesajı yolla butonuna bastıktan sonra sırtımı yumuşak yastığıma dayadım. Kendi profilimde gezerken bir şey oldu.
Leyla'nın profilinin üstünde çevrimiçi olduğunu gösteren yeşil ışık yanıyordu.

OYUN "Başlangıç"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin