Tuğkan Kurşun

215 23 18
                                    

Tuğkan, hep benim için çok ayrıydı. Oradaki ilk arkadaşım, ördeğim, bitanemdi.
Ve şimdi...
Buradaydı.
Bu kadarı tesadüf olamazdı, öyle değil mi? Bir hafta önce Leyla'yla beraberken şimdi Tuğkan buradaydı. İç sesim yine sağdan soldan beni dürtüyordu.
"İlk Leyla, sonra Tuğkan. Bakarsan Kerem'de geliyormuş. Gülmekten yarılmazsam şerefsizim dldmdşdödş"
İç sesim benden daha ergen, daha hayat doluydu. Fakat bu sefer haklı gibiydi, herkes geliyordu. Peki ya...Kerem?
Düşünceler ve iç sesim beni tam tamına beş dakika ele geçirmişti. Tuğkan üst üste 3 mesaj atmıştı.
"Piişt, küstün mü minnoş?"
"Mira, orda mısın?"
"Çevrimiçisin fakat yazmıyorsun, sanırım bana kırgınsın. Haklısın. Özür dilerim."
Aslına bakarsanız kırgındım. Bunca zaman yoklardı ve sadece anılarıma bakmak için girdiğim siteye hepsi teker teker gelmeye başlamıştı. İç sesim tekrar konuştu.
"Bunlar kesin organ mafyası kızım, bunun başka açıklaması olamaz ödeşlxğemd"
Bende ufak bir kahkaha attım. Artık Tuğkan'a bir şeyler yazmam gerekti. Mesaj bölümüne girerek yazmaya başladım.

TUĞKAN KURŞUN
-
O sitede bir çok anım vardı. Sbs dönemlerimden beri oradaydım. Şimdi kocaman bir adam olmuş, Ygs'yi sollamama az kalmıştı.
Aynı Tuğkan'dım sanırım, büyümemiştim. Yine o gün bir şeyi tekrarladım. İki yılda bir girdiğim o siteye girecektim. Sadece Leyla için.
Aramızda ne vardı bilmiyorum fakat, bir şey onu bana çekiyordu. Suçluydum. Bırakıp gitmiştim öylece.
"Yine mesajlarda beddular yazmıştır, okuyayım da güleyim bari." diyerek siteye girdim.
Girdiğimde Leyla'dan 87 tane mesaj vardı.
"Kızgın yağlarda kavrul inşallah pis cenabet."
"Seni elime verecekler şerefsizim Çin işkencesi yaparım sana."
"Evlat olsan sevilmezsin, pis maymun."
Ve bunlar gibi daha 87 mesaj vardı. Biliyordum, onda da bana karşı bir şeyler vardı ama çözemiyordum. Seviyordum bu kızı.
Ve en son bana yazdığı mesaja gözlerim takıldı. Bir hafta önce yazılmış bir mesaj.
"Mira geldi, burada. Onu çok özlemişim. En azından vefasız değil, he bu arada geber inşallah."
Mira buradaydı. Profilini bulduğumda inanamadım. Çevrimiçi olduğunu gösteren yeşil ışık yanıyordu.
Hemen mesaj yazdım çünkü benim için kıymetliydi, güzel bir arkadaşlığımız vardı. Vardı diyorum fakat şu an var mı bilemiyorum. Çünkü sanırım o bana kırgındı, oldum olası kırılgan bir kızdı. Hemen mesaj attım.
İlk mesajımın üzerine beş dakika geçince birkaç mesaj daha attım. Mesajlara bakmıyordu. Haklıydı. Öylece gitmiştim. Sözde olan bir özür mesajı yazıp, siteden çıkmaya karar verdim.
Tam o arada mesaj bölümünde +1 mesaj olduğunu gösteren bir ışık yandı.
Mesaj Mira'dandı.
"Vaaay vefasız. Hoşgeldin."

OYUN "Başlangıç"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin