34. Časť

2.2K 119 21
                                    

Kočky moje, ja vás tak ľúbim, že som vám dnes, pridala ešte tretiu časť. Dúfam, že sa bude páčiť. 😘

Konečne doma. Po škole som bola s Mattom. Bol celkom problém vyhovoriť sa pred Olíviou a Oliverom kam idem. Ale povedala som im, že mama ma bude čakať v meste, pretože musíme vybaviť nejaké veci. Neviem či mi to uverili, ale dúfam, že áno.

Za každým, keď idem niekam s Mattom, bojím sa, že stretneme niekoho, kto ma pozná.
Viem, že to veľmi prežívam, ale nikto ho nemá rád. Iba ja.

Bojím sa toho, že ma Olívia začne odsudzovať, veď je to moja jediná kamoška.
Okey, mám zopár kamaratiek v triede, ale nie také dobre ako Olívia, aj Oliver je super kamoš a aj on je proti Mattovi.

Dúfam, že keď im jedného dňa oznámim, že s Mattom chodím, tak nebudú vystrájať ani mi nič nevyčítať.

„Sam, čo si taká zamyslená?" Opýtal sa ma Matt v kaviarni.
„Ani neviem."

„Ináč, ideš k Erikovi zajtra na párty?" Bola by som na to zabudla. Od zajtra máme voľno, v škole sa niečo bude prerábať, tak máme až do konca týždňa voľno. Môj spolužiak Erik robí doma párty, keďže rodičov ma preč.

Pozval zopár našich spolužiakov, dokonca aj mňa z čoho som bola celkom dosť prekvapená, veď sa s ním ani veľmi nebavím. Pozval aj Olíviu a Olivera, možno že ma zavolal len kvôli tomu, že som s nimi dobrá kamarátka. Neviem.

Volal aj veľa ďalších ľudí, z našej školy a medzi nimi bol aj Matt.
„Neviem, uvidím či pôjde aj Olívia."
„A ak Olívia nepôjde?"

„Tak ostanem doma."
„Veď poď so mnou."

„Matt, niečo som ti už povedala. Nechcem tam ísť s tebou sama. Ak presvedčím Olíviu pôjdem, ak nie, ostanem doma." Matt neprotestoval, vedel, že ma nemôže nútiť isť niekam. Ja by som s ním aj šla, ale je lepšie mať so sebou aj nejakú kamarátku. Určite tam nikoho nebudem poznať, a keď sa Matt bude baviť so svojími kamošmi, ja tam budem sedieť sama.

V kaviarni sme neboli dlho, ponáhľala som sa domov, pretože ma čaká Lili. Musím ju ísť vyvenčiť a nakŕmiť ju.
Keď som prišla domov napísala som Olívii, nech sa u mňa zastaví. Bola tu za pár minút.

„Tak čo si chcela?"
„Ale nič, len tak pokecať a opýtať sa či ideš zajtra k Erikovi na tu párty."

„Neviem, chcela by som tam ísť a ty?"
„Ja pôjdem len vtedy, ak aj ty."

„Paráda, takže ideme?"
„Samozrejme."
Dohodli sme sa s Olíviou, párty začína okolo ôsmej pôjdeme tam trošku neskôr, rozobrali sme, čo si obliecť, ako sa upraviť, bežné babské veci.

Páčilo sa mi to, že mám kamarátku, v starom meste som sa bavila len s Marekom, s ním som také veci nepreberala a mala by som sa mu asi niekedy ozvať, veľmi dlho sme si nepísali ani neviem, ako sa má.

Potom som sa pýtala Olívie, čo sa vlastne stalo medzi ňou a Oliverom a prečo sa tak pohádali. Vraj to bolo kvôli dievčaťu čo sa páči Oliverovi, ale ona mi nemôže nič povedať, keď chcem niečo vedieť mám ísť za Oliverom.

Niekedy by som sa s ním mala porozprávať, veď vtedy u mňa mi chcel povedať, kto sa mu páči aj včera mi chcel povedať niečo dôležité, ale nemala som čas vypočuť ho.

Olívia sa u mňa zdržala fakt dlho, bolo už dosť hodín a vybrala sa domov.
Len čo odišla, prišla mi sms od Matta. „Dobrú noc kočka."
Milé, že si na mňa spomenul, odpísala som mu a išla som spať...    

Keď sa na teba pozriemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu