V příběhu budou vystupovat:Tereza:
Denisa:
Rose:
Vincent
Mike
Jeremy
Fritz
BossSeděla jsem v kanceláři jako obvykle a čekala až bude 12. Znuděně jsem hleděla do prázdna. Najednou se ozvaly něčí kroky. Koukla jsem se na hodiny. Bylo 23:43.
Zvuky kroků se přibližovaly. Podívala jsem na dveře a doufala, že to nebude žádný animatronic.
To, aby to byl animatronic je určitě blbost, protože ještě nebylo 12, ale tady je bohužel možné všechno.
Beztak jsou to jen Mike a Vincent.Ve dveřích najednou stála postava. Koukala na mě. Po chvíli jsem si uvědomila, že je to nějaká holka.
,,Co tady děláš?'' Tady přece nemá nidko cizí, co dělat a už vůbec ne před půlnocí!
,,Dneska mě přijmuli, budu tu jako noční hlídač.'' Usmála se.
,,A řekli ti, co tady máš přesně dělat, a co se tu v noci děje?''
Podívala se na mě ,,no, moc ne'',,Ehm... moje jméno je Tereza a ty jsi?'' optala jsem se.
,,Já jsem Denisa'' usmála se.
,,jsem tu taky jako noční hlídač, a ještě jsou tu další 2 ,ale nevím kde zase vězí.'' Hned jak jsem to dořekla, tak do místnosti vešli dva kluci.
Jeden byl plešatej s čepicí, měl na sobě světle modrou košili a na jmenovku s nápisem Mike. Druhý byl celý fialový měl i fialalovou uniformu se zlatým odznakem a jmenovku ,na které bylo napsané Vincent.Pohlédla jsem se na ně.
,,kde jste byli tak dlouho? za chvíli začínáme!''
,,nojo nojo, však je první noc.'' řekl Mike otráveně.
Mike se podíval na Denisu.
,,Ahoj, Kdo jsi a co tu děláš?''
,,jsem Denisa Snowová a budu tu svámi pracovat,'' usmála se
Mike se taky usmál.
,,já jsem Mike, Mike Schmidt a toto je Vincent Bishop,'' představil sebe i Vincenta.Vincent nic neříkal, vypadal otráveně a sedl si na své místo u stolu.
Mike si vzal tablet a tež si sedl na své místo u levých dveří.|| 00:00||
Mikey sledoval kamery. Vincent si hrál s baterkou a houpal se na žildli, jako obvykle.
Koukla jsem na Denisu.
,,Takže nevíš, co se tu v noci děje?''
Denisa se na mě tázavě podívala. ,,A co by se tu mělo dít?'' zeptala se
,,No asi víš, že jsou tu animatronici a přes den tancují a zpívají a podobně, ale přes noc jsou trochu jiní a nebezpečnější, a když si nebudem dávat pozor, a nebo když dojde energie, tak se asi dalšího dne už nedožiješ,'' řekla jsem.Denisa na mě koukala s otevřenou pusou. Šlo na ní vidět, dost že je v šoku.
,,Si zvykneš,'' řekl znuděně Vincent.
Mike pokynul Vincentovi ,aby posvítil do chodby.Po zbytek noci se toho moc nedělo, byla spíše nuda a v 6:00 jsme šli chšichni domů.
Doma byla ještě větší nuda. Nemohla jsem usnout, tak jsem ležela na posteli a koukala do mobilu.
Pak mě napadlo někomu zavolat. Začala jsem volat Mikovi. Chvíli trvalo než zvednul telefon ,ale zvednul ho.já: ,,Ahoj Miku.''
M: ,,Ahoj co potřebuješ?''
Já: ',,Nechceš se dneska sejít v Pizzerii?''
M: ,,Jasně a v kolik?''
já: ,,hm... třeba v 15:00?''
M: ,,Ok.''
já: ,,Super tak zatím čau.''
M: ,,Tak zatím.''Zavěsila jsem a zavolala jsem ještě Denise a Vincetnovi. Vincentovi se moc nechtělo, ale stejně ví, že ho tam dostanu za každou cenu.
...
Jestli jste to dočetli až sem... jste borci, protože v tomto příběhu umřela gramitka a vaše mozkové buňky...
Jelikož je tohle můj úplně první příběh, tak tohle nedoporučuji dál číst. Mám v plánu příběh brzy smazat.