Vražda Pěti Dětí

403 19 0
                                    

Tereza:

Bylo 13:58 a šla jsem se převléct.

Když jsem se převlékla vzala jsem si kabelu a dala do ní peněženku a mobil. Sedla jsem si ke stolu v kuchyni a koukala na hodiny.
Když bylo 14:30, tak jsem vyrazila to pizzerie.

Došla jsem do pizzérky jako první. Rozhlížela jsem se kolem. Všude byly samé malé děti a jejich rodiče.

Šla jsem ke stolu a sedla si. Poté Přišel Mike a sedl za mnou.
,,Ahoj,'' pozdravila jsem ho
,,Ahoj," usmál se
Viděla jsem, že za námi jde Denisa.
,,Ahoj," pozdravila nás a usmála se, sedla si vedle Mika.
Pohlédla jsem na Dveře a všimla si, že sem běží Vincent.

Když vešel do dveří, vzrazil do něj nějaký malý chlapeček. Vincent se na něj vražedně podíval a kluk utekl radši za svými kamarády.

Vincent došel k nám ke stolu a sedl si vedle mě.
,,Co ti to tak trvalo?'' zeptal se Mike a provokativně se na něho podíval.
,,Sklapni,'' odpověděl naštvaně. Vincent asi neměl moc dobrou náladu.

Přišla k nám servírka
,,co si dáte?'' zeptala se.
Mike se na ní usmál
''jednu velkou šunkovou pizzu prosím.''
,,Se smradlavími ponožkami a kakaem, jako obvykle, prosím.'' řekl Vincent a škodolibě se usmál.
Servírka ho chvíli probodávala pohledem.
,,vodku,'' řekl Vincent
Dívali jsme se udiveně na Vincenta.
To snad nebude zas chlastat.
Vincent se ušklíbl.
Servírka zapsala obědnávku a odešla. Je jako malé dítě, které chlastá.

,,Hned jsem zpět,'' řekl Vincent a odešel někam pryč.

Nevracel se delší dobu. Otočila jsem se za sebe a zpatřila Golden Freddyho.
Bavil se s dětmi, pak ale Goldy odešel do chodby a děti šly za ním.

,,ehm... hned jsem tu."
Připadalo mi to nějaké divné. Proč by je Golden Freddy odváděl zrovna tam?
Šla jsem k chodbě. Viděla jsem jak děti s Goldym zahli. Začala jsem je nenápadně sledovat. Sledovala jsem je až do tmavé mísnosti.

Najednou mi někdo sáhl na rameno. Hrozně jsem se lekla. Denisa stála za mnou a podívala se na mě.
,,Co tady děláš?'' zašeptala jsem
,,já? co tady ty děláš?''
,,Pssst.'' Dala jsem si prst na pusu.

Dívali jsme se na Goldyho a děti. Děti se začaly rozhlížet. Divili se kde se to právě nachází.
Goldy si sundal hlavu a začal si svlékat kostým.
Hleděli jsme s otevřenou pusou ,protože to byl... Vincent.
Co asi chce udělat, a proč sem bral ty děti?

Vincent vytáhl z kapsy nůž, vzal jedno dítě a podřízl ho pod krkem. krev začala stříkat.
Co to kurva?
pak ho začal řezat, tam kde jsou tepny a krev stříkala ještě víc, jako vodotrysk. Měl jí i na košili. Usmíval se, bylo vidět jak moc si to užívá. Všimla jsem si, že má nějaký divný oči. Měl je černý s bílíma zorničkama. Chtělo se mi křičet a zvracet, ale nemohla jsem. Koukla jsem na Denisu a bylo vidět, že je na tom stejně. Vincent vzal další dítě a rozřezal mu hrudník a vrazil do něj ruce a začal zkoumat jeho vnitřnosti. Vyrval střeva a některé další orgány, pak vzal další dítě a uřezal mu končetiny a bodl ho asi 5x do hrudníku .Ještě tam zůstal jeden malý chlapeček. Vincent ho vzal a usekl mu hlavu. Krev byla po celé podlaze. Chystal odejít, ale zarazil se a podíval se na mrvá děcká těla a krev, která byla všude kolem. Kouknul ještě na animatronici. Vzal mrtvá těla a začal je cpát do animatroniců.

Měla jsem hrozný strach a třásla jsem se.

Vincent vzal mop a kýbl s vodou. Začal vytírat zem od krve. Když vytřel, tak mop s kýblem uklidil. Chystal se konečně opravdu odejít.
Naznačila jsem Denise, že bychom měli jít.
Utíkali jsme rychle chodbou. Doběhli jsme ke stolu kde seděl Mike.

Mike se na nás díval jak na duchy.
,,Kde jste byli?'' zeptal se
Podívala jsem se na Denisu a ona zas na mě.
,,N-Nikde.'' řekla Denisa nervózně.
Sedli jsme si.
Ještě jsem se třepala. Mike se na mě zmateně podíval.
,,Děje se něco?'' optal se
,,N-e.''
,,A kde je Vincent?'' zeptal se
,,Nevíme'' pokrčila Denisa rameny.

Všimla jsem si Vincenta.
Šel směrem k nám. Zarazilo mě že má čisté oblečení. Asi se převlékl. (Nebo fialová magie!) Došel za námi a sedl si. Díval se na mě. Asi si všimnul že se třesu.

,,Copak?'' zeptal se
,,N-nic,'' vykoktala jsem
,,je ti zima nebo co?'' zeptal se znovu.
,,n-n-ne, jsem v pohodě''

Přišla servírka a požila nám na stůl pizzu a Vincetnovi podala jeho oblíbenou vodku.
Koukla jsem na Pizzu, a pak na Denisu.
,,Asi taky nemáš hlad, co?"
Denisa zakroutila hlavou.
Mike pokrčil rameny a radostně se pustil do pizzy.
Asi za hodinu už z pizzy zbylo jenom pár drobků.

Pořád jsem nemohla přestat myslet na to, co se stalo, a na to, že právě sedím vedle vraha.

Denisa se koukla na hodinky.
,,Už by jsme měli jít ,aby jsme se stihli nachystat se do práce.''
Kývla jsem a zvedla se.
Mike s Vincentem taky vstali. Zaplatili jsme a odešli domů.

FNaF- Nekonečný PříběhKde žijí příběhy. Začni objevovat