Plán

176 11 1
                                    

Jeremy:

Zdržel jsem se ještě chvíli v pizzerii...
Chtěl jsem jít do kanclu ,ale zarazil jsem se.
Wtf?! Zahlédl jsem jak Denisa se líbá s Mikem.
What?! Jako fakt?...

No nic no... aspoň jsem si je vyfotil. Mohl bych to poslat... Hm... Poslal jsem fotku Terce, Rose a... Vincentovi... Ne Vincentovi ne toho nemám rád...

Musím vymyslet plán jak se Vincenta zbavit... Ještě nad tím potom popřemýšlím...

Rozhodl jsem se že půjdu domů...
Doma jsem si uvařil mátovej čaj a sedl do křesla. Zapl jsem si televizi. Přepínání programů mě přestalo bavit a nechal jsem to na nějaké kravině o lamách... Bohužel My little pony dávají jenom v Animáčku ,který už skončil.
Vypil jsem svůj čaj a koukal na dokument. Po chvíli jsem usnul...

Vzbudil jsem se ve 23:35
Zas do práce a stále jsem nic nevymyslel.. Musím se Vincenta zbavit... Musí trpět... Hehehe.. je to sériový vrah... Duchové těch dětí chtějí ,aby Vincent trpěl ...rád bych jím vyhověl.. Hehehe..
Měl jsem ho zahnat do Sprigtrapa, ale to mi nevyšlo.. Tak ho musím dohnat třeba k sebevraždě. Pro začátek chci ,aby se Vincent rozhádal se svými přáteli a pak bych zničil vše co mu přináší radost! Mohl bych ho zabodnout rovnou ,ale to by nebyla taková zábava...
Aspoň mi sežrali tu lež, že jsem na Vincenta "žárlil" ...

Přestal jsem konečně přemýšlet a chystal se do práce...
Vzal jsem si tašku a opustil jsem dům.

...

Do kanceláře jsem přišel jako poslední... Ještě aby ne když jsem přišel v 23:58...
,,Ahoj" řekl jsem a usmál se.
,,ty vole co jsi dělal tak dlouho?" zeptal se Vincent.
Vymýšlel plán jak tě zničit!
,,um.. Já zaspal.." řekl jsem a sedl si.

Hm... Začal jsem si ostatní pohlížet..
,,Denska žádný Manga? nebo My little pony?" zeptal se Vincent.
,,Jeeee poník" *-* řekla Terka.
,,umm.. Ne" odpověděl jsem.

Denisa obejmula Mika. Podíval jsem na Rose a Terku.. A začali jsme se s holkama smát...
,,uniklo mi něco?"zeptal se Vincent.
,,no ani ne" řekl jsem a uchechtl se.
,,Denisa a Mike spolu chodí" řekla Terka.
,,WHAT?! What?! What?! What?! What?! What?! What?! What?! What?!....?!" Vincent udiveně koukal na Denisu a Mika.
Denisa vykulila oči.
,,umm.. No.. "
,,hehehee.." nervózně se zasmál Mike.
,, jak jste to zjistili?" zeptala se Denisa.
,,Jeremy poslal fotku" řekla Rose a ukázala fotku na mobilu.
Denisa a Mike zčervenali jak rajčátka 🍅.

,,Jeremy! Já tě zabiju!" zařval Mike a začal mě škritit.
,,k-klid Mikey uklidni se! F-fakt p-promiň nevěděl jsem že ti to bude tak vadit." dusil jsem se. Mike mě konečně pustil.
,,neříkej mi Mikey" zamračil se.
,,Hehehe... A kdy bude svatba?" zeptal jsem se.
,,helé na to se ptám vždycky já.." zamračil se Vincent.
,,Dej pokoj Jeremy!" okřikl mě Mike.

Vincent mě začal pohledem svlé... Probodávat (😁) .
Podíval jsem se na Mika a Denise
"Pajdón..už budu hodnej.." řekl jsem.
,,je nuda.. Udělej něco MIKEY!" řekl jsem a zasmál se.

,,tak jo.." řekl Mike a stoupl si na židli... Jelikož byla ta židle otáčivá a jezdící ,tak Mikovi podjela a rozplácl se na zem jak palačinka... Začal jsem se smát a hodil po něm kousek nějakého černého chuchvalce ,který byl na stole...

Mike vyskočil a začal rychle utíkat po celé kanceláři..
"Aaaahh!!! Pavouk!! Sundejto to ze mě!!" řval a pištěl jak malá holka. Vsichni jsme se smáli teda až na Denisu ,která se snažila Mika uklidnit a Vincenta kterého určitě vytáčím... Hehehe... To je dobře...

Mike setřásl "pavouka" a zašlápl ho. Zatleskal jsem mu.
,,To si děláš srandu ne? Takový chuchvalec!" smála se Rose.

,,ty vole..však já ti to vrátím.." oddychl si Mike.

Všechno bylo super.. Všichni se semnou bavili a smáli se... A nikdo si ani nevšiml že Vincent chlastá tu svou whisky a je nasranej... Muhahahaha... 3:)



...Pokračování příště...

FNaF- Nekonečný PříběhKde žijí příběhy. Začni objevovat