Animatronici a Fritz

240 21 3
                                    

Mike:

Nastala tma... uslyšel jsem kroky..
... animatronici...
,,A-ale e-energie jsme m-m-měli dost.." řekla vyděšeně Denisa
Obejmula mě a roztřásla se. Začala hrát Freddyho písnička...

Vzal jsem si baterku a rozsvítil ji. Všichni jsme byli vyděšení. Hudba furt hrála.
Svítil jsem do dveří.

Freddy už na nás číhal...
Najednou skočil po Vincentovi. Animatromic se mu snažil rozbít hlavu ,ale i když Freddy jakoby na Vincentovi seděl, tak Vincent uhýbal jeho pěstím. Párkrát ho škrábnul.

Vincentovi se nějakým zázrakem povedlo Freddyho ze sebe setřást a utekl z místosti.
,,Vincente!!" Zařvala Terka.
Terka se zvedla a běžela za Vincentem. Freddy hned za nima..

Čuměl jsem z otevřenou pusou. Po tom co udělal se kvůli němu snad obětuje?!..
Denisa se zvedla a běžela taky.
Uslyšel jsem křik.
A to už jsem taky běžel.

Dostal jsem se z mistosti. Běžel jsem dál. Byla tma... svítil jsem baterkou, ale nevěděl jsem kam běžet.
Znovu se ozval křik. Ten holčičí křik poznám... Vincent...
Rozběhl jsem se chodbami.

Zastavil jsem se.....
S hrůzou jsem koukal na animatronica.. který... držel Vincenta vzhůru nohama..
Nevěděl jsem jestli je mrtví nebo je jenom bezvědomí, ale nebyl to hezký pohled. Měl na sobě škrábance a modřiny....

Když jsem se podíval na animatronica, poznal jsem že je to Bonnie. Za ním se ve stínu schovávali ostatní animatronici a dívali se na mě.
Někdo mi sáhl na rameno. Denisa stála hned za mnou. Vylekala mě.
Animatronici se začali přiblížovat. Couval jsem a Denisa též.
Byli jsme už úplně u zdi. Vyděšeně jsme koukali a čekali. Na smrt.

Animatronici se začali postupně zastavovat.
Bonnie byl už u nás a už měl napřáhlou ruku že nás uhodí.
Zavřel jsem oči.... Uslyšel jsem bouchnutí.
Otevřel jsem oči a viděl že Vincent leží na zemi. Bonnie se taky přestal hýbat.

Za Bonniem stála Terka a měla v ruce nářadí. Přistoupila k nám.
,,To ty jsi je zastavila?" Zeptal jsem se udiveně a oddychl jsem si.
Terka Kývla a pak koukla na animatrinici.
,,Od kdy ty se vyznáš v takových věcech jako jsou animatronici?" Zeptala se Denisa.
,,Nevyznám" řekla.
,,A jak jsi to udělala a jak je chceš dát do původního stavu?" Řekl jsem.
,,Pamatujete si na Fritze?" zeptala se Terka
Já a Denisa jsme kývli.
,,Zavolám mu on se v takových věcech vyzná snad nám pomůže ,ale nejdřív bude potřebovat Vincent sanitku.."
Řekla a smutně se podívala na Vincenta.

Vyndal jsem z kapsy mobil a začal vyťukávat číslo sanitky.
I když jsem na Vincenta naštvaný tak přesto bych ho nenechal zemřít i když by si to zasloužil za ty děti....

Začal jsem volat.
Denisa mě obejmula... když jsem už zavěsil tak jsem jí objetí oplatil.

Terka hladila Vincenta po vlasech. Měl trochu zakrvácenou hlavu...vypadal hrozně.. Hrozně vypadal vždycky,ale vypadal hůř než obvykle. Byl samá modřina a škrábanec....

Terka vytáhla mobil a začala volat Frizovi. Když zavěsila usmála se a ukázala palec nahoru.
,,Fritz tu za chvíli bude" řekla.
,,Sanitka taky" řekl jsem.

Vzal jsem Vincenta za ruce a Terka ho vzala za nohy a snažili jsme se ho přenést. Terku vystřídala Denisa. Vincent je těžší než vypadá....
Nakonec se nám ho podařilo přenést před pizzerii.

Přijela sanitka.
Ze sanitky vystoupili 2 saniťáci a vzali Vincenta a přenesli ho do sanitky. Jeden saniťák přišel ke mně a ptal se co se mu stalo a tak... Něco jsem si vymyslel.
,,Je to debil... Prostě sebou mrdnul o zem a začal si ubližovat" řekl jsem. Třeba ho pošlou i na psychiatrii.
nemůžu mu říct že ho zmlátili dětský zvířecí animatronici...
Měli by mě za blázna.

Sanitka už odjela a my se vrátili do pizzerie. Nahodil jsem pojistky a šli jsme do kanceláře.
Sedli jsme si na svá místa.

Po pár minutách přišel Fritz.
,,Ahoj" pozdravil nás s úsměvem.
,,Ahoj" pozdravili jsme jednohlasně.
Terka podala Fritzovi nářadí.
,,A kde si vzala to nářadí?" Zeptal jsem se.
,,Bylo v servisu...." odpověděla
Pokrčil jsem rameny. Denisa se ke mně znovu přitulila.

Terka odvedla Fritze k animatronicům.
Ještě pár minut před šestou se vrátil Fritz s Terkou. Fritz se na nás usmál.
,,Hotovo" řekl a položil nářadí na stůl. poté se rozloučil a odešel.

||6:00||
Konečně.. tohle byla příšerná noc.. rozloučili jsme se a pádili jsme domů...

....

Tututututuuu... :D

FNaF- Nekonečný PříběhKde žijí příběhy. Začni objevovat