Zoo

185 13 0
                                    

Mike:

Sraz máme před pizzerií.. Fakt se mi do té zoo nechce...
Šel jsem ke dveřím. Matka na mě ještě cosi zabrblala ve smyslu ať si vezmu teplou mikinu, aby mi nebyla zima...
Otevřel jsem dveře a opustil jsem dům.
Pádil jsem si to k pizzerii...

K Freddy Fazbear's pizza jsem prišel poslední... To bych nebyl já kdybych cestou nezakopl a nerozplácl se na zemi.
Zvedl jsem se a došel k ostatním. Smáli se mi jak dementi ,jako kdyby nikdy neviděli někoho spadnout...
,,nazdar.." pozdravil jsem.
Ze smíchu nemohli ani mluvit.

Konečně se uklidnili...
,,tak jdem?" zeptala se Rose.
,,jo.." řekl jsem a následoval jí.
Šli jsme ulicemi směrem do zoo. (Ne asi do Bradavic a zpět....)

Tak jsme konečně došli k té zoo...
Za pokladnou z nějakýho důvodu stál orangutan.... Když jsem došel blíž tak jsem si uvědomil že to je jen chlupatá pokladní.

Koupili jsme si vztupenky a vešli do vnitř.

Vincent se na mě díval jak na debila.
,,co je?" zeptal jsem se.
,,Jsi idiot" usmál se.
Dnes mám blbou náladu a ještě tato fialka ze záhonu se mě snaží vyprovokovat "fakt super"
Zamračil jsem se a šel dál.
Došli jsme k nějakým hrochům nebo nosorožcům..

Jeden malý hroch nebo co to bylo se snažil vylézt na kameň ,ale nešlo mu to a zklouzl do vody.
,,To jsi ty ve zvířecí verzy" zasmál se Vincent.

Vytáhl jsem z kapsy jehlu... Tak von se mi bude smát?!... Tak to se uvidí...
Dal jsem mu jehlu před ksicht. Lekl se a spadl za plot mezi pštrosi. Začal jsem se smát.
Jeden pštros k němu přiběhl a klovl Vincenta do prdele.
,,asi se mu líbíš" zasmála se Terka.
Vincent začal utíkat a pštros běžel za ním. Začal ječet jak malá holka.

Podíval jsem se na Denisu. Byla ze smíchu uplně červená jak rajčátko 🍅.
,,tak to ne..." smála se.
Pštrosa to už pravděpodobně prestalo bavit a odkráčel pryč.
Rozklepaná fialka přelezla plot a přiběhla za námi.
,,snad sis to užil" zazubil jsem se.
,,sklapni!" zařval a hodil mi na hlavu toast.

Šli jsme dál a došli jme k lamám.
,,Lamy jsou úžasný" řekla Terka.
,,jsou dokuď ti neplivnou do ksichtu" řekl Vincent.
Jedna lama přišla k nám blíž...
Podívala se na mě a plivla mi do obličeje... "Skvělí" teď mám celej ksicht oslintanej...
Terka se zasmála a pohladila tu "hodnou" lamu ...

Došli jsme pak k liškám..
,,Tvoje rodina" zasmál se Vincent a koukl na Rose.
,,jdi někam nebo... jehla..." řekla Rose a zamračila se.
,,už mlčím" řekl Vincent...

Měl jsem pocit jako by nás někdo sledoval. Otočil jsem se ,ale nikdo... Znepokojoval mě ten pocit...
Pobíhali jsme dál po zoo a pocit mě neopouštěl... Chvilu jsem měl pocit že jsem zahlédl růžový svetr. Co když to... Ne.. Beztak se mi to jenom zdá...

,,co je Mikey?" přerušil mě z přemýšlení Vincent.
,,nic... Eee.. Jednou jsem rozkousal mamce boty a svedl to na mou rybku..." vyhrkl jsem random blbost..
,,cože?" koukal se na mě Vincent jak na totálního magora, který utekl z nejlépe hlídaného blázince.
,,nic" řekl jsem.
Radši se dál nevyptával a šli jsme dál.

Když jsme se zastavili zahléhl jsem někoho v růžovém svetru z princeznou... Teď jsem to viděl jasně... Ale neviděl jsem obličej.. Třeba to není Jeremy... Třeba to je někdo kdo má stejnej svetr jako von...
Asi mám možná halucinace...

...

FNaF- Nekonečný PříběhKde žijí příběhy. Začni objevovat