Dnes je krásně a já spěchám do tělocvičny a jako obvykle si dám závod s Kagayamou, nerozhodně opět vejdeme do vnitř nikdo tam ještě není. Kouknu na Kagayamu který se chová divně, konečně přišly a koukaly na mě jako bych někoho zabil stejně se na mě kouká i kagayama byl jsem docela nervózní po tréninku jsem si sedl a za mnou přišel Nishinoya a to co řekl jsem nečekal ,, hey Hinato asi to nevíš ale ty jsi omega" koukal jsem na něj s otevřenou pusou ,, sledoval jsem Kagayamu jak tě pozoroval, podle mě to bude Alfa" furt jsem na něj čuměl a pak mi to došlo ,,proč zrovna já?" řekl jsem potichu ale Nishinoya mě asi slyšel, přišel blýž a já se lekl myslel jsem si že je taky alfa ale on se jen usmál,, neboj nejsem alfa jsem omega stejně jako ty, na vem si tohle jestli chceš doprovodit Kagayamu domů" dal mi prášky a parfém asi a odešel. Snědl jsem prášky a našplýchal se, pak jsem běžel za Kagayamou který na mě čekal. Celou cestu jsme mlčely asi kvůli té vůni, před jeho domem jsme se rozloučily a já chtěl odejít ale on mě zastavil,, zítra je ten vílet" no jó já na něj úplně zapoměl,, jo už se těším a co ty?" úplná kravina já vím ale zajímalo mě to,, jo taky se těším" on se usmál? To bylo zvláštní rozloučily sme se a já běžel domů se připravit už bylo pozdě a šel sem spát. Ráno sem vstal dřív a vyběhl z domu jako střela a čekal nervózně na Kagayamu který vyšel z domu a společně šly k autobusu kde všichni čekaly. Já a Kagayama sme seděly spolu a Nishinoya se na nás koukal a najednou se ozval Kagayama,, už se fakt těším a výš proč?" Upřímně mě to zajímalo ale měl jsem strach,, umm jo" řekl jsem odvážně on se jen koukal a usmál,, budeme na stejném pokoji jen mi dva" to mi dva dost zdůraznil a měl pocit že to slyšel celý autobus, ale naštěstí ne. Dojely sme na místo a šly na pokoje a fakt byly tu fakt dvě postele kousek od sebe...proč? ,, no dobře beru si tuhle a ty u zdi" řekl a já si vybalil věci do jedné ze dvou.