Byl večer a já byl hodně nervózní ale najednou to začlo a okolo nás se ozývaly zvuky a Kagayama nechtěl být pozadu, přišel ke mě a začal mě líbat to mi nevadilo ale to co se chystal udělat mě děsilo, pomalu mi stahoval kalhoty a pak i trenky pomalu se s nasliněným prstem blížil k mému otvoru a pomalu mi ho tam strčil bolelo to ale dalo se to vydržet začal s ním pohybovat až narazil na mou prostatu a já začal vzdichat a sténat z bolesti se stala slast bylo to dokonce i příjemný ale pak tam strčil druhý a třetí po chvíly je vytáhl otočil si mě vzal nějaký gel nevím jak se momentálně jmenoval, si ho dal na svůj penis. Cítil sem tlak na mém otvoru a pak bolest chvíli se nehýbal a dal mi prostor na zvyknutí už to nebolelo a on se začal pohybovat a narážel na mou prostatu a já vzdychal sténal na celý pokoj myslím že všichni přestaly a poslouchaly protože bylo ticho jen já sem dělal hluk. Po chvíli se ozývaly zvuky i vedle a já si byl už stoprocentně jistý že nás poslouchaly. Kagayama se usmál když to zjistil ,, tak teď aspoň vý že si jenom můj" usmál se a pokračovál a já stále vzdychal když mi furt přirážel na hodně citlivé místo a já cítil že už budu,, K-Kagayamo j-já u-už bu-budu"
Jak sem to řekl tak sem se udělal a on potom se uďelal do mě, cítil sem jak mám v sobě teplou tekutinu co mi začala vytéká ven, on se položil vedle mě a já se k němu přitulil a oba hned usli. Ráno mě bolelo celé tělo a když jsem si sedl a to byla chyba mím tělem přijela taková bolest že si ji nedokážete představit. Nakonec jsem se před tu bolest pokousal a šel do sprchy kde jsem se vykoupal a vrátil za Kagayamou který čekal na mě a mi šly na snídani, všichni se na nás dívali tleskali? Vůbec sme to nechápala a pak k nám přišel Suga který to vysvětlil,, no vidíte a vy ste se nesnášely" řekl a odešel já si sedl a potichu díl bolestí. Dovedly sme snídani a šli si zabalit věci na cestu domů, docela jsem se těšil ale chci být s Kagayamou do konce svého života tak jak to má být. Ješte ten den co sme přijely jsem spal u Kagayamy a to co se odehrálo na výletě se dělo i u něj, naštěstí sme byly doma samy a já sem si to užíval.
ČTEŠ
Omega[pozastaveno]
Любовные романыCo se stane když se Kagayama zamiluje do někoho koho nenáviděl?