Když sme šli na oběd tak sme potkaly "Velkého krále" který mě s úšklebkem na tváři sledoval a mě to bylo docela nepříjemné a Kagayama ho brobodl pohledem s chutí ho zabít. Trochu sme zrychlily a málem i běžely až do jídelny kde sme si daly ten oběd a šli co nejrychleji do pokoje ale smůla on nás zastavil a usmíval se až moc úchilně, chtěli sme ho obejít ale on nás nechtěl pustil ale já ho s Kagayamou odožďuchly a běžely na pokoj naštěstí měl zítra jet prič. Večer sem zalezl do postele a u sebe plechovku od pití po pěti minutách sem se snažil usnout ale Kagayama usl dřív, zavřel sem oči a ucítil že někdo je v mé postely otočil sem se ale Kagayama to nebych chtěl sem křičet ale zacpal mi posu já měl volné ruce a chitil tu plechovku, poté jsem ji hodil po Kagayamovy kterého trefili on se probudil a letěl a to doslova chitil"V.K" a odhodil prič z pokoje pak ho zamkl z pozad dveří křičel že u mě nemá šanci ale on ho i se mnou neposlouchaly. Já si stoupl a šel si lehnout za Kagayamou do postele a přitulit jsem se i se slovy ,,miluji tě" ,, já tebe taky" odpovědél a mi usli ve stejné postely. Ráno jsem se vzbudil u Kagayamy který mě hned polìbil a já mu to oplatil dnes je nejhorší den na svètě heat! Vstaly sme a šli na snídani kde ten magor nebyl, byl už prič, to je naše štěstí nasnídaly sme se a šli připravit na zápas náš poslední za tento výlet. Nekoná byla dobrá ale na nás dva neměli. Konečně žádný volejbal a jen náš pokoj a klid až do večera achjo. Pomalu nastával večer a omegi museli na večeři dřív než alfy pro jistotu ale žádná omega co je tady neunikne alfě takže i já. Večer se blížil docela rychle a Kagayama se podle jeho výrazu hodně těšil ale já ne.