První polibek

447 32 0
                                    

Stál sem namáčklý na zdi co on se přibližoval s úsměvem na rtech byl u mích rtů a spojil je, já v šoku zavřel oči a nevěděl sem co dělat, měl sem rumělec na tváři, a on mě donutil spolupracovat po chvíli si žadonil o přístup do mé pusi po chvíle přemlouvání sem mu to dovolil. Líbal mě asi deset minut pak se odpojil od mích rtů a odešel se převlíct.

Koukal sem jak do debila tím myslím zeď a né Kagayamu musím říct že se mi to líbilo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Koukal sem jak do debila tím myslím zeď a né Kagayamu musím říct že se mi to líbilo...na co myslíš Hinato? Opakoval sem si to dokola dokud nedošel ten hezoun teda Kagayama no co furt myslím? To dokonce sám nevím ráčí sem vyběhl a šel koukat na hru ráčí se koukat na volejbal než aby mě bolela prdel ne? Konec hry Nekoma vyhrála o jeden bod, to bych do nich neřekl musím uznat že jsou dobří ale nesmím se nechat unést protože náš tým je lepší a...je...tam Ka..Kagayama jeden z nejlepších hráčů a když tam sme já a on sme neporazitelní jak říkaly kdysi dávno při tréninku. Najednou se za mnou oběvil.....  kdo jiný než....Nishinoya?,,ahoj Hinato jak se daří?" ,,jo ujde to" usmál sem se on se překvapeně na mě podíval ,,on na tebe nic nezkusil?" ,,ani ne heh" no dobře lhal sem ale co? ,, no vypadá to že na tebe něco skusil, a co?" Usmál se a já upřímně nevěděl co říct ,, no...um políbil mě " trochu sem se začervenal a odešel, Kagayama tam seděl na postely a čuměl do mobilů, tak trochu sem si sedl na jeho postel a čekal co udělá, sedl si a přitáhl si mě do polibku a já se moc nebránil dokonce jsem se připojil on se usmál do polibku a prodloužil ho, byl to krásný pocit ale měl sem strach zakročit dál a on to poznal a mi sme zůstaly u polibků a mazlení až do oběda.

Omega[pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat