Hra

451 31 0
                                    

Po prohlídnutí pokoje sme se vydaly na večeři když sme přišli zbyly tam jen jeden stůl pro dva tak to mi dělají naschvál no nic budu to muset vydržet né že bych nechtél při dalším jídle sedeďet jinde ale nemůžu moje smůla měl sem být rychlejší. Sedly sme si a daly večeři po které jsem se zbalil a šel se vysprchovat když vtom do pokoje vtrhl naštvaný Kagayama a já se raději zbalil a šel do koupelny no přece nechci přijít o panictvý v první den výletu. Když sem vyšel z koupelny on čekal a pak se šel taky asi vysprchovat já to neřešil a šel spát. Ráno jsem vzal dřív a nato se  probudil Kagayama a šel se také přvléknout, pak sme vyrazily na snídani byly sme tam mezi prvnímy a podle mě byl každý po dvojicích na pokoji no to bylo fakt super ještě že se nic nestalo...doufám. dojedly sme a šly se připravit na hru proti Nekomě která tam už čekala. Hru jsme vyhrály ale bylo to první kolo ještě jedno a je pauza, druhé kolo sme jen tak tak vyhrály a šly na pokoje celou dobu mě a Kagayamu někdo sledoval měl sem ten zvláštní pocit a nějak mu to naznačil a on to očividně pochopil protože sme zrychlily a on mě nechal na pokoji samotného, někdo zaklepal naštěstí sme tam měly kukátko nebyl to nikdo jiný než "VELKÝ KRÁL" nechal sem ho klepat a čekal na Kagayamu který se po deseti minutách vrátil s naštvaným obličejem ,, pustil si ho?" Zeptal se a já zakroutil hlavou ,, ne, čekal sem na tebe" řekl sem mu a on odešel do koupelny, já ho opět nechal být jen doufám že mě neznásilní když je druhý den výletu který trvá týden dlouhý týden heh. Kagayama vyšel z koupelny a mířil si to ke mě já souval až sem se dostal ke zdi.

Omega[pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat