18

2.3K 168 14
                                    

Jimin spakowany już czekał przed swoim domem aż jego przyjaciel po niego podjedzie. Trzymał w swojej małej rączce indeks na studia był najszczęśliwszym człowiekiem na świecie mając go. Właśnie zaczął spełniać swoje marzenia. Będzie blisko swojego Yoongiego nareszcie. No chyba, że Min się na niego obraził i nie chce znać. Wtedy już na zawsze będzie sam wkońcu mógł się na niego ze złościć za jego zachowanie.

Jego rozmyślania przerwało auto, które stanęło przed nim. Wyszedł z niego brunet mający szeroki uśmiech na ustach.

- hej Jiminnie gotowy? - otworzył bagażnik i schował torby młodszego do środka.

- gotowy, ale boje się, że Yoongi będzie zły widząc mnie - powiedział smutno.

- będziesz mieć z nim pokój więc będzie ciekawe, ale nie smuć się już on cię bardzo mocno kocha tak jak ty jego - przytulił mniejszego i ruszyli w drogę.

Jimin całą przespał albo rozmyślając jak to będzie gdy stanie przed starszym. Nie znał na to odpowiedzi, ale spodziewał się najgorszego.

- Jiminnie obudź się - szturchnął go starszy na co młodszy otworzył oczy - jesteśmy na miejscu.

- mhmm…- Park wyszedł z auta po swoje torby - hyung boje się - powiedział gdy mieli już wchodzić do środka.

- spokojnie będzie dobrze - Jung otworzył drzwi do dormu ich zespołu - jesteśmy!

- no nareszcie mam dla was  smażone kimchi z ryżem, zdejmijcie buty i umyjcie ręce - powiedział Jin i wrócił do kuchni.

- Hyung! - krzyknął Kookie do swojego chłopaka - oddaj! Proszę!  wszystko tylko nie moja maskotka!

- hmm…daj buziaka Hyungowi - Taehyung uśmiechnął się zwycięsko, a mniejszy na paluszkach dosięgnął jego ust składając na nich słodkiego buziaka - grzeczny chłopiec - oddał mu maskotkę w kształcie króliczka brązowego z małą pluszową buteleczką w ręce. Mniejszy przytulił się do swojego kosmity i zniknęli w jednym z pokoi.

- Namjoon poprawie tylko nuty i wszystko będzie gotowe - kiedy tylko rudowłosy usłyszał ten głos spiął się.

- dobra to ja ogarnę tekst i zajme się podkładem do tego na bazie twoich nut daj znać jak skończysz ja idę do studia - i tak właśnie zniknął lider zespołu.

- kim ma być ten chłopak, z którym mam mieć pokój? - zapytał blondyn Seokjina szokującego kolację dla dwójki przybyłych.

- idź na przedpokój i zobacz - odparł beznamiętnie, a Min poszedł w dane miejsce.

- hej jestem Min Yoongi będziemy mieć razem pokój - powiedział patrząc w podłogę jednak po chwili podniósł wzrok.

- hej Yoonnie - uśmiechnął się lekko, a starszy no właśnie starszy…



_____________________________

Przepraszam was kochani, ale miałam załamanie mojej weny twórczej i nie wiedziałam co napisać.

Ciekawi co dalej?
Jaka będzie reakcja Yoongiego?

To w nextcie^^

Dobranoc kochani! ╯ 3╰♥🌹🌷

~ Kiss Me Hyung♡ °• M.yg + P.jm•°Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz