25

2.1K 135 20
                                    

Jimin spojrzał na zegar wiszący w jego sypialni, a widzac godzine przełknął ślinę. Miał godzine, żeby zrobić się na bóstwo dla swojego hyunga. Tymczasem siedział na kanapie nie wiedząc co ubrać. Po chwili wziął swój telefon w ręce :

Chimmie × Tae × Kookie

Chimmie: potrzebuje pomocy (T ^ T)

Tae: Co się stanęło Minnie?

Chimmie: Yoonie zaprosił mnie mą randke, a nie wiem co ubrać (╥_╥)

Kookie: Hmm…coś na to poradzę

Kookie: zaraz będę!

Tae: będziemy *

Kookie: słówek się czepiasz imbecylu?

Tae: jak ja ci dam imbecyla to nie wstaniesz przez tydzień

Kookie: *lenny*

Chimmie: Umm…to ja poczekam

Po jakiś trzech minutach do pokoju weszła dwójka chłopaków, którzy się sprzeczali. Ach ta miłość.

- Dobra Jimin, gdzie cie zabiera? - spytał jego rówieśnik i usiadł na łóżku obok marchewki.

- Włoska restauracja - powiedział z uśmiechem tak długo czekał na dzień kiedy Min zaprosi go gdzieś. Zwłaszcza, że nie wyglądał mu na romantyka.

- Też mógłbyś mnie kiedyś gdzieś zabrać - prychnął najmłodszy i otworzył szafę kolegi.

- Znowu zaczynasz? - odezwał się ironicznie do swojego chłopaka, który ostatnio zbyt przesadzał ze wszystkim.

- Taka prawda! Nigdzie nie chcesz mnie zabrać! Jakbyś się mnie wstydził - szepnął cicho pociągając noskiem.

- Kochanie nie wstydze się ciebie, tylko mam dużo na głowie - wstał i objął szatyna, który delikatnie się w tulił w jego umięśnione ciało. Ostatnio ciągle się kłócili nawet o najmniejsze bzdety, ale kochali się najbardziej na świecie i mimo wszystko byli ze sobą szczęśliwi.

- Przepraszam Hyung - szepnął w jego tors gdzie schował twarz.

- Nie masz za co skarbie, ale teraz trzeba ubrać Jimina - dodał i kilka jego pasemek włożył za uszko.

- Dobrze - uśmiechnął się delikatnie i spojrzał na najstarszego z ich grona. Odwrócił się do szafy i zaczął wybierać. Gdy komplet był gotowy podał go chłopakowi. Chciał, żeby jego przyjaciel wyglądał seksownie, ale i nieśmiało.

- Spodoba mu się? - zapytał niepewnie Park. To była jego pierwsza randka od dłuższego czasu.

- Napewno - powiedzieli równocześnie. Jimin zniknął w łazience i włożył czarne rurki, które idealnie podkreślały jego szczupłe nogi jak i idealne uda,  białą koszulkę z wycięciem w serek przez co było widać jego odstające obojczyki, srebrny naszyjnik, który miał ozdabiać całość stroju i kurtke oliwkową. Ułożył swoje pomarańczowe włosy i zrobił makijaż, który podkreślał jego oczy. Chciał wypaść jak najlepiej i podobać się starszemu. Gotowy wyszedł z pomieszczenia. Już chciał zapytać się czy dobrze wygląda, ale widząc całującą się dwójkę najmłodszych chłopaków wyszedł po cichu z pokoju.

Uważał, że byli genialną parą i miał cichą nadzieję, że on i Suga też niedługo taką będą. Kibicował tej dwójce. Widział jak Taehyung bardzo kocha maknae, a natomiast szatyn mimo swojej nieśmiałości i ciągle czerwonych policzek odwzajemniał to i ciągle pokazywał przy innych szczególnie dziewczynach, że ten należy do niego a one mają się trzymać na dystans. Tak Jeon Jeongguk był słodziutkim króliczkiem, ale jeśli chodzi o Kima to pokazywał swoją ciemną stronę jak i pazurki. Byli wpatrzeni w siebie i nie widzieli świata poza sobą. Ich związek był słodki i przesiąknięty namiętnością jak i erotycznością. Jeśli chodzi o sprawy łóżkowe to zachowywali się jak króliki. Mogli by się kochać cały dzień i nie mieli by dość. Tak pieprzyli się jak króliki i im to odpowiadało nawet jeśli mieli to robić w najmniej odpowiednim miejscu jak toaleta w samolocie czy przymierzalnia w sklepie.

A wracając do Jimina widząc odpowiednią godzine na telefonie wyszedł z pokoju i czekał na kanapie w salonie.

Min wszedł do mieszkania z bukietem białych róż. Pokierował się do salonu i ujrzał rudą czuprynę.

- Hej Minnie - powiedział, a młodszy wstał z kanapy i po kiku krokach był przy starszym. A Yoongiemu opadła szczena gdy zobaczył jak jego miłość stoi ubrana. Był taki seksowny w dodatku te nogi. Zagryzł wargę, a Park się zaśmiał na ten widok.

- Hej Hyungie - odpowiedział uśmiechnięty od ucha do ucha, a kiedy dostał już kwiatki w rączki dał mężczyźnie soczystego buziaka.

Oboje wiedzieli, że to będzie nie zapomniany wieczór.


___________________________

Hej skarby!

Po miesiącu przepraszam was; -;

Dziękuję, że to czytacie 💜

Zapraszam na konto na IG: lihyeon01
Będą się tam ciekawe rzeczy dziać ^^

Myślę nad nowym FF piszczcie czy jesteście zainteresowani, ale to dopiero jak zakończę dwa inne ^^

Myślę nad nowym FF piszczcie czy jesteście zainteresowani, ale to dopiero jak zakończę dwa inne ^^

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kocham was 💜

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kocham was 💜

#enjoy

~ Kiss Me Hyung♡ °• M.yg + P.jm•°Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz