-3-

1.5K 105 34
                                    

arkadaşlar kısa bir bölüm olucak kusura bakmayın ama voteler cok az ve ben üzülüyorum :( nerdeyse hiç yorum yok :( benimde hiç yazasım gelmiyor.acaba ben mi yazamıyorum diye düşünüyorum .lütfen bana ne düşümdüğünüzü bildirin..


Hadi ama!Annabeth'le Percy neden hala bu kadar hayrete düşmüş görünüyorlardı?Kherion kaşlarını çatmış gözünü benden ayırmıyordu.Hera'nın kızı olmak bu kadar kötü olamazdı değil mi?''Neden bu kadar garip davranıyorsunuz?Hera'nın kızı olmam da ne var?''diye sordum dayanamayarak.Kherion bir iç çekti ve konuşmaya başladı.

''Bak Allison.Asırlardır yaşıyorum,melezleri eğitip onları savaşlara hazırlıyorum.Şu ana dek sayamayacağın kadar çok melez gördüm tatlım.Ama emin ol ki aralarından hiçbiri Hera melezi değillerdi.Bu bir ilk Allison,ve...garip.Çünkü Hera evlilik tanrıçası ve o yüzden tk bir kişiye bağlı kalır.O kişi de yüce Zeus'dur.Şimdi belki anlamaya başlamışsındır.''Evet,evet anlıyordum.Ama neden Annabeth benden sinirli gözlerini alamıyordu?

''Üzgünüm ama...Annabeth bana neden öfkeyle bakıyorsun.''diye sordum.Ne yapabilirim?Annemin tanrıça Hera olması beim elimde değil tamam mı?Annabeth bir iç çekti ve -bugünde iç çeken çekene-konuşmaya başladı.''Bak Allison.Her tanrı ve tanrıça birbirinden kötüdür.Ve onların çoğundan nefret etmek kaçınılmazdır.Tabii birde onların senden nefret etme olasılığı var.Tanrıça Hera ile iyi bir geçmişimiz yok.Nasıl biz tanrıçadan nefret ediyorsak o da aynen bizden nefret ediyor ve şu an ki durum şaşırılmayacak gibi değil.''.''Anlıyorum.''dedim.Ama endişelendiğim şey şuydu.Annabeth bile ondan nefret ederken benim annem olarak onu nasıl çekecektim?Gerçekten kötü biri miydi?(babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi asdf)Tam bu düşünceler içindeyken otobüs durdu.Empire State'nin önünde duruyorduk.Hadi canım!Burası olamazdı değil mi?Galiba düşündüğüm gibiydi çünkü otobüsten çıkıp oraya doğru ilerlemeye başladık.Kherion güvenlikteki adamla konuştu ve asansöre bindik.

Daha önce Empire State'ye gelmiştim.Gerçekten müthiş bir yerdi.Hele o manzarası...Bayağı bir yüksekti ama Olimpos nasıl burada olurdu ki?Yani turistler gelip yanlışıkla görebilirlerdi.Sonra düğmelerin yanında yeni bir düğme belirdi.600 mü?Tamam,tamam buna alışabilirim.Percy düğmeye bastı ve asansör hareket etmeye başladı.Asansörde garip bir müzik çalıyordu.Hİç tarzım değildi.Sonunda asansör kapısı açıldı ve Olimpos'a çıktık.Burası harika bir yerdi.Savaşta ağır hasarlar aldığını ve Annabeth'in Olmpos'u yeniden dizayn ettiğini öğrenmiştim.Gerçekten Annabeth bu işten anlıyordu.Ben böyle aval aval bakınırken büyük bir odaya girdik.Şimdi başlıyoruz.

Oda gerçekten çok büyüktü.U şeklinde tahtlar diziliydi.Tanrılar ve tanrıçalar.En başta Zeus oturuyordu.Bizi görünce konuşmaya başladı.''Seni buraya getiren ve bizi bir anda toplanmaya zorlayan şey nedir?''diye sordu.Kherion beni öne çıkartarak''Sizleri buraya aniden topladığım için üzgünüm,yüce Zeus.Ama bu gerçekten önemli.Bu,Allison.Kendisi bu kaşam sahiplenildi.''.Zeus şaşkın şaşkın bize baktı''Bunda ne sorun var.''dedi.Büyükçe yutkundum.Acaba nasıl karşılayacaklardı?Beni öldürürler miydi?''O bir Hera melezi.''dedi Kherion.Herkez bir anda konuşmaya başladı.Hera hiçbirşey anlamamış gibi bana bakıyordu.Zeus kızgın görünüyordu.Ayağa kalkarak herkezi susturdu.Sonra Hera'ya döndü.''Bu doğru mu?''dedi.Sesi gerçekten sinirliydi.Hera bana döndü ve ''Hayır,ben kimseyi sahiplenmedim ve hatırlatırım benim bir suçum yok.Bu sizin oynadığınız bir oyun mu Bayan Chase?''dedi.Athena homurdanırken Annabeth küçük bir kahkaha attı ve ''Sİzin sembolünüz Allison'un başının üstünde belirdiğinde orada duruyordum tanrıça -bunu tiksinircesine söylemişti-o yüzden kendi suçunuzu bana yüklemeyin.''dedi.Hera yerinde kıpıdandı,yüzü düşmüştü,huzursuz görünüyordu.''Bu doğru değil.Benim bir melez çocuğum yok ve ben kiseyi sahiplenmedi.''dedi.O anda içerden bir ses geldi.Gelen sese döndüğümde bir tanrıçanın geldiğini gördüm.

O tahtın boş olduğunu bile yeni fark ediyordum.Kadın çok güzeldi.Yüzünü ön plana çıkaran kusursuz bir makyajı vardı.Burada ki herkeze taş çıkaracak gibi görünüyordu.Ona baktıkça asla böyle güzel olamayacağımı hatırlıyorum.Kadın beni görünce yüzü düştü.Yeni bir şok geçirmeme sebep olan sözler Afrodit'in sözleriydi:

''KIZIMIN BURADA NE İŞİ VAR?''

Umarım beğenirsinizz :D

Bir Melezin Maceraları ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin