Sabah kalktığımda yatağımın başında dikilen birini gördüm.Siyah saçları ve deniz yeşili gözleri vardı.Hemen toparlandım.Çocuk kendini tanıttı.
''Merhaba,ben Percy.Kamp lideriyim.Kherion dün akşam geldiğini söyedi.Adın Allison'du değil mi?''dedi.''Evet.''dedim hemen.''Tamam.Ben sana Alli diyeceğim.Şimdi hazırlan.Birazdan gelir seni alırım.Kahvaltı saati yaklaşıyor.Kahvaltıdan sonra da sana kampı gezdiririm.''dedi ve koşarak kulübeden çıktı.
Banyoya girmem lazımdı.Ama malesef ki havlum yoktu.Kukübeye göz attım.Benle beraber bir kişi daha vardı.''Şey,acaba temiz havlular nerede?''diye sorunca bana döndü.Bu,dün ki ikizlerden biriydi.''Ah,erkekler banyosunda dolabın en alt rafında oluyor.Herhalde kızlar banyosundada oradadır.''dedi ve işine geri döndü.''Teşekkürler.''dedim ve banyo olduğunu düşündüğüm kapıya yöneldim.''Kızlar banyosu yan kapı.''dedi çocuk.''Ah,sağol.''dedim ve gülümsedim.''Önemli değil.Bu arada ben Connor.''dedi ve o da gülümsedi.''Tanıştığımıza memnun oldum.''dedim ve banyonun kapısını açarak içeri daldım.
Hemen kendime bir havlu buldum ve duşa girdim.Kısa bir duş alıp çıktım ve giyinmeye başladım.Percy,gitmeden önce yatağıma turuncu bir tişört bırakmıştı.Hemen tişörtü alıp üstüme geçirdim.Tişörtte MELEZ KAMPI yazıyordu ve yazının altında bir pegasus resmi vardı.Sonra da saçlarımı taradım.Kurutma makinesini bulmak için dolapta uzun bir arayışa başladım.Dolapta ilk gözüme çarpan makyaj malzemeleriydi.Ben daha çok Afrodit'in kızları makyaj yapar diye biliyordum ama neyse diyip arayışıma geri döndüm.Oldum olası kendimi hiç beğenmemişimdir.Ne sade bir şekilde ne de makyajla.Bu yüzden makyajla pek alakam yoktur.Hah,sonunda.Hemen saçlarımı kuruttum.Banyodan çıktığımda kulübede kimse yoktu.
Hemen telefonumu elime aldım ve babamın numarasını tuşladım.''Allison.''diye açtı.Sesinde telaş vardı.''Merhaba baba.Telaşlanma ben iyiyim.''dedim.Arkadan Jamie'nin sesi geliyordu.''Alışabildin mi?Herşeyi öğrendin mi?''gibi birkaç soru daha sıraladı.''Evet,alışmaya başladım baba.Bugün kamp lideri beni bilgilendirecek merak etme.''dedim.''Tamam,sevindim.''dedi''Kısa kesmeliyiz tatlım seni seviyorum.''diye ekledi.Bir an yanlış duyduğumu sandım ama bende ''Seni seviyorum.''dedim ve telefonu kapattım.Tamamen.Daha sonra bunu nasıl imha edeceğimi düşünmeye başladım.Tam telefonu tuvalete atıp sifonu çekme kararına varmıştım ki Percy içeriye daldı.Gülümsüyordu.Sonra elimdeki telefonu fark etti.Bir bana bir telefona bakmaya başladı.Telefonu havaya kaldırıp sallayarak''Bunu yok edebilmeme yardım edecek misin?''diye sordu.
Kulübeden çıkarken Percy telefonu elimden aldı ve başka bir kulübeye doğru yürümeye başladı.Kulübenin üstünde baykuş simgesi vardı''6 numaralı kulübe.Athena''dedi ve içeri girdi.
Percy'nin peşinden bende kulübeye girdim.Gözüme ilk çarpan şey kitaplar olmuştu.Zaten çarpmaması mümkün değil çünkü heryerde onlardan var.Tabii birde hançerler,haritalar ve dolaplar.Percy,masada oturan kızın yanına doğru yürüdü.Kız hala daha başını kitaptan kaldırmamıştı.Percy eğilip kızı yanağından öptü.Kız kafasını kaldırıp Percy'e kızgınlıkla bakarak ''Percy bugün ikinci kez kitap okumamı bölüyorsun.Kitabımla derdin ne?Artık kitap okurken kulübe kapısına PERCY GİREMEZ diye tabela asacağım.''dedi.Onların bu hallerine gülmeden edemedim.Percy kafasıyla beni göstererek.''Bu sefer yanlız değilim.Tüm suç benim değil.''dedi.Kız bana döndü ve yanıma geldi.''Merhaba ben Annabeth.Athena kızıyım.Birde...''Kafasıyla Annabeth'in kurabiyelerini araklayan Percy'i göstererek''bu yosun kafa'nın kız arkadaşı oluyorum.Sende Allison olmalısın.''dedi.Daha kulübeden çıkmadan bu kadar çok kişi tarafından iki kişi bile olsa bilinmek bana garip geldi.Okulda,kendini birşey sanan ve dğerlerini dışlayan o popüler gruplardan değildim.neyse konumuza dönelim.Annabeth'in uzattığı elini sıktım.Percy araya girerek''Biraz beni de taksanız diyorum yani.''dedi.Annabeth'te bana dönüp ''Bİri mi konuştu yoksa ben mi uyduruyorum?''Dİye sordu.İkimizde güldük.Percy,Annabeth'in başının iki tarafından kollarını uzatarak dalga hareketleri yapmaya başladı.Daha sonra da sesini kısarak Annabeth'e ''Beyninde dolaşıyorum.''dedi.İşte buna hepimşz kahkahalarla güldük.Ah,evet çok gülen bir insanımdır.Sonra bir anda Percy ciddileşti ve ''Ben acıktım.Kahvaltıya gidelim mi?''diye sordu.Annabeth'te ''Tamam.''diyince kapıya doğru ilerledik.
Tam kapıdan çıkmıştık ki kafama dank etti ve Percy'ye dönüp''Percy.Biz buraya neden gelmiştik?''diye sordum.Percy ''Ne içi...''dedi ve sonra Annabeth'e dönerek ''Alli'nin bir telefonu var.''dedi.Annabeth tam ağzını açmıştı ki ''Kapalı.''diyerek onu temin etti.''Seninde telefonun olduğu için sen ne yapalıcağını bilirsin diye düşündüm.''diye ekledi.Anabeth bana dönüp''Onu kulübemde telefonumun yanında saklayabilirim.Hem ihtiyacın olduğun zaman kullanabilirsin.''dedi.Annabeth'e minnetle bakarak''Teşekkürler.''dedim.Annabeth telefonu alıp hemen kulübeye girdi.İki dakika sonra yanımızdaydı.''Hadi gidelim''dedi ve hep bearber yemek gazinosuna doğru ilerlemeye bşladık.
Selammm :DD evet yeni bölüm geldi biraz kısa olmuş olabilir kusura bakmayın :// biliyorum bu bölümler biraz sıkıcı ama bundan sonra ki bölümler daha ekşınlı olacak :DD bu arada çok az vote var :(( hem bana fikirlerinizi söyleyin :DD yeni bölümler için fikirleriniz varsa bana iletin :D yorumlarını bekliyorumm O_o :D öptüm muckk :* medya da connor <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Melezin Maceraları ✅
FanficPercy Jackson ile ilgili bir fan fiction.Umaım beğenirsiniz :D