-7-

1K 63 7
                                    


Biliyorum bölüm çok çok gecikti gerçekten özür dilerim.Herneyse çok uzatmayacağım.Verdiği fikir için kitaplarin-efendisii ye teşekkür ederim :)

Gerçekten mi?Bunlarda neydi böyle?

''Telekineler.''diye bağırdı Leo.Çok sağol Tamirci Çocuk.Zihnimi okuyorsun.Jason küçük kasırgalarla onları gemiden iterken Leo'da onları ateşe veryordu.Piper hançerini çekerek yanımdan ayrıldığında kendime döndüm ve kılıcımı çektim.Birkaç telekine öldürdükten sonra gözüm Leo'ya ve ona hançerini fırlatmakta olan telekineye takıldı...Bekle bir dakika.Hançerini fırlatan mı?

Leo'ya doğru bir atak yaptım ama ondan çok uzaktaydım.Telekine hançerini fırlattığında yapabildiğim tek şey gözlerimi kapatmak olmuştu.

Çığlıklar duymayı beklemiştim ama şu an sadece büyük bir sessizlik vardı.Gözlerimi korkarak açtım ve bir şok daha geçirdim.Herşey durmuştu.Her.Şey.Donmuş bir sürü telekine,bağırdı için ağzı açık kalmış bir Jason ve dönerek bir hamle yaptığı için saçları savrulurken donmuş bir Piper gördüm.Bir de atılan hançerin sivri kısmı tam burnunun önünde durmuş bir Leo.Bunun için bireyler yapmam gerektiğni fark ettim ve bir adım atmaya çalıştım.

Çok kolay olmuştu.Diğerleri heykel gibi dururken şaşkınlığımı üzerimden atıp hızla ilerlemeye başladım.Tam Leo'nun yanına geldiğimde hançerin kabzasını tuttum ve herşey normale döndü.Jason'un bağıran sesini duydum.Piper dönüşü tamamlayıp 3 ane telekineyi öldürüp bana döndü ve şaşkınlıkla bana baktı.Ama ondan çok ben şaşırmıştım.

Leo şaşkınlıktan çıkmıştı ve aldıı derin nefesler düzelmişti.Kafasını hançeri fırlatan telekineye doğru çevirip bir ateş topu gönderdi.Telekine alev alırken çığlıklr atarak gemiden atladı.Leo bana döndü ve şaşkın gözleriyle

''Bunu nasıl yaptın?''diye sordu.Ama bunu bende bilmiyordum.

''Bende bilmiyorum.''diyerek onu yanıtladım.Bu sırada ikimizde sırtsırta vermiş üstümüze gelen telekineleri püskürtüyorduk.Bir süre sonra merdivenlerden Percy'nin çıktığını gördüm.

''Ah,gerçekten mi?O yanardağda öldüğünüzü sanıyordum.''dediğinde pek birşey anlamasamda soracak bir halde değildim.Ne kadar telekine püskürtürsek bir o kadar daha telekine geliyordu.

1 saat.8 kişi;tahminen binlerce telekineyi ancak 1 saatte püskürtebilmiştik.Herkez yere oturduğunda rahatça bir nefes aldı.Ama ben hala ayakta durmuş ve endişeli bir şekilde volta atıyordum.Sonunda Percy patladı.

''Ally.Lütfen yerinde durur musun?Başım dönmeye başladı.Neden bu kadar endişelisin ki?''dediğinde ona döndüm.

''B-ben birşey yaptım.''dedim ürkekçe.Annabeth yerinde dikleşti

''Ne gibi birşey?''diye sordu kaşlarını hafifçe çatarak.Tanrım.Bölyle birşey nasıl söylenirdi ki?

''B-ben savaşırken bir telekine gördüm.Hançerini Leo'ya doğru fırlattığında gözlerimi kapattım ve açtığı-açtığımda..''

''Açtığında ne oldu Ally?''

''Herşey durmuştu.''

İşte bu kelime aramızda çözülemeyen bir tartışma başlatmıştı.

üzgünüm.çok kısa oldu.ama gerçekten ilham perileri delirmiş olmalı.hç yazasım gelmiyor.ve ilk gördüğümdem beri fizik hocamdan nefret ediyorum.kadın 6 tane brden ödev verdi :( yeni bu aralar biraz yoğun olacağım ama bundan sonraki bölüm uzun gelicek.umarım beğenmişsinizdir

Bir Melezin Maceraları ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin