ÜZGÜNÜM NE ZAMANDIR YB YUKLEMİYORUM AMA AKLIMDAKİLERİ TOPLAMAK VE YAZMAK ÇOK ZOR İSTEMEYEREK YAZIYORUM BU BÖLÜMÜ AMA BUNDAN SONRAKİLER GÜZEL OLUCAK BUNDAN EMİNİM. YALNIZ SİZDEN İSTEĞİM YORUMLARI ARTTIRMANIZ ŞİMDİDEN TEŞEKKUR EDERİM :)
Şaka demi bu?Yani ilk Hera'nın kızı çıkıyorum üstüne Afrodit gelip bana kızım diyor.Ben mi deliriyorum acaba??Ben bunları düşünürken herkes bir tartışma içerisindeydi.Tam neler olduğunu öğrenmek için ortaya atılıyordum ki kapılar bir daha açıldı ve içeri rachel ve yedilinin kalan üyeleri girdi.Hah,bir bu eksikti zaten.Herkes meraklı gözlerle onlara bakarken Rachel herkesin korktuğu şeyi söyledi.
"Bir kehanetim var."
İşte bu üç kelime,sadece üç kelime herkesin arasında ki gerilimi arttırmıştı.Herkes pürdikkat Rachel'e bakıyordu.Hepsi merak ediyor,bende.Çünkü biliyordum ki bu kehanet benimle ilgiliydi.Çünkü terslikler benim etrafımda tur atıyordu bildiğiniz.Ve sonra Rachel çok korktuğum sözleri söylemeye başladı.
Çıkacak yola yedili ve bir melez daha
Dikkat edin denizde olmayın asla
Göğe ulaşacaklar en sonunda
Birleşmiş olacak iki titan orada
Başaramazlarsa düşecek olimpos
İki güvercinden biri kaybolacak sonunda
Herkesin yüz ifadesinden kehaneti düşündüklerini anlıyordum.Sonra Kherion Zeus'tan izin alarak konuşmaya başladı.
"Yola çıkacaklar belli.Yedili ve bir melez.Bu melezin bir Afrodit melezi olması gerekli çünkü ikisinden biri kaybolacak.Bu eminim ki Ally çünkü terslikler onun etrafında dolaşıyor.İki titandan ve gökten bahsediliyor bu da demek ki titanlardan biri..."
"Atlas."dedi Annabeth beyaz saç tutamını elinde çevirerek."O zaman size ikinci titanı ve bu savaşı durdurmak kalıyor çocuklar."dedi Zeus.Sağol bizde bilmiyorduk.Benim en çok korktuğum ortadaydı çünkü onlar artık bu durumlara alışmışlardı.Ama ben...Sadece iki gündür kampta olan ve sadece bir defa kılıç kullanmış bir kız olarak mı çıkacaktım o göreve?
"Her şey açığa kavuştuğuna göre kampınıza dönebilirsiniz.Yarın göreve çıkmak için hazırlanın."dedi Zeus.Hepimiz son bir kez eğilerek selam verip asansöre yöneldik.
Kampa geldiğimizde Piper Jason'a iyi geceler öpücüğü verdi ve beraber kulübeye doğru ilerlemeye başladık.Jason'un gözlerindeki korkuyu görebiliyordum.Sonuçta ya ben ya da Piper kaybolacaktı ve o korkuyordu.Bende öyle.Hermes kulübesinden kıyafetlerimi getirmişlerdi.Gitmeden onlara teşekkür etsem iyi olur.Piper beni kulübeden birkaç kişiyle tanıştırdı.Daha sonra giyinip dişlerimi fırçaladım ve yatağıma uzandım.Saçımı taramama gerek yoktu çünkü Afrodit kutsanmasıyla duruyordum.Ah,size söylemeyi unuttum.Kampa girer girmez çok güzel bir beyaz elbise üstümde belirmişti.Saçlarım yanımdan örülmüştü ve işte sevmediğim kısım.Hayatım boyunca yaptığımın toplamından fazla makyaj vardı yüzümde.Zaten şurda anca 2-3 defa makyaj yapmışlığım var.Neyse,yalnız en sevdiğim bölüm Drew'in suratının şekilden şekile girmesiydi.Çünkü o konuşurken birden kutsanmıştım ve onun üstünde ki bütün gözler bana dönmüştü.Şimdi yatağımda uyumaya çalışıyordum.Aklıma kehanet ve görev gelince yüzümü buruşturdum ama bunları düşünmeden uykuya dalmışım.
Rüyamda iki sesin konuşmasına tanık oldum.Biri"Artık bir kehanetleri var ve buraya gelecekler."dedi.Diğeri iğrenç bir kahkaha atıp "Geldiklerinde çok güzel sürprizlerle karşılaşacaklar."dedi.Diğerinin de kıkırdadığını duyabiliyordum."Çok şaşıracaklar."dedi.Sonra biraz sessizlik.Ve son konuşan bir daha konuştu"Onlardan biri burada."ve o anda biri tarafından uyandırıldım.
Piper beni kaldırmıştı ve rüyamda sayıkladığımı söylemişti.Bende ona rüyamı anlattım.Rüyam bitince"Bunu hepsine söylememiz lazım o yüzden hazırlan birazdan kahvaltıya ineriz."dedi.Bunun üzerine kafamı salladım be kıyafetlerimi alıp banyoya ilerledim.Sıcak bir duşun ardından ince,siyah ve dar kotumu giyip üstüne beyaz yarım kollu tişörtümü geçirdim.Altıma siyah botlarımı da giyince saçlarımı tarayıp kuruttum ve çıktım.Her şeyimi hazırladım.Ambrosia,nektar,yedek kıyafet.Annabeth'in verdiği birkaç kitap,su koyup kahvaltı için kulübeden koşarak çıktım.
Kahvaltımı güzelce yaptım demek isterdim ama heyecandan pek birşey yediğim söylenemezdi.Geriye kalan yemeklerimi tanrılara adadıktan sonra bizim çocukları buldum.Leo hariç.Gemiyle ilgileniyormuş.Hepsine rüyamı anlattım.Annabeth söze girdi.''Şimdi,anladığım kadarıyla denizden ilerlemiyoruz.Üzgünüm Percy.''dedi yüzü asılan Percy'e.''Demek ki denizden ilerlememizin bir nedeni var.Ben diyorum ki Atlas şu an göğü taşıdığına ve ikside titan olduğuna göre ikinci titan Okeanus olabilir.''diye devam etti.
''Bekleyin.Benim bildiğim kadarıyla Okeanus ve karısı Tethys tarafsız kaldığını sanıyordum''dedim bende.Annabeth gülümseyerek ''Bilgili olman çok iyi Ally ama aradan binlerce,yüzbinlerce yıl geçmiş bir olayın değişmesi bence imkansız değil.''dedi.Düşündükçe bunun mantıklı olduğunu anladım.''Doğru.''dedim.O sırada hepimizin üstünde büsbüyük bir gölge belirdi.
2. Argo'yu büyük ve gösterişli bekliyordum zaten.Ama hiç bu kadar olacağını düşünmemiştim.Gemi gerçekten çok büyük ve bayağı da gösterişliydi.Leo bir harika yaratmıştı.Ben hayran hayran gemiye bakarken Leo pruvadan ''2. Argo'ya yeniden hoşgeldiniz hanımlar ve beyler.''diye bağırıp kahkaha attı.Bizde onun bu haline güldük ve Leo'nun sarkıttığı ipe tırmandık.Gemiye çıktığımızda Leo yeniden konuşmaya başladı.''Gençler,siz odalarınızın nerede olduğunu biliyorsunuz.Bende Ally'e odasını gösteriyim ve ona mühteşem gmimi gezdiriyim.''dedi.Herkesten onaylayan mırıltılar çıkıncada beni çekiştirerek götürmeye başladı.
Odam gerçekten çok güzeldi.Küçük pencereden bütün heryerin manzarası görülüyordu.Yatağım gerçekten büyüktü ve hemen karşısında bir makyaj aynası vardı.Raflı bir dolabın üstünde aynası duruyordu.Yan tarafında da büyük bir dolap vardı.Leo bana gemiye gezdirmişti ve ben gerçekten bu gemiye bayıldım.Odama yerleştikten sonra yemek yemek için herkezin yanına çıktım.Sabah Hazel ve Frank buraya gelmişti.Ve şu an hepsi özlem gideriyorlard.Ben kızların oturduğu yere yöneldim ve yanlarına oturdum.Hepsi birbirine olanları anlatıyorlardı.Hazel'in tedirgin olduğunu anlamak zor değildi çünkü etrafında değerli taşlar beliriyordu.
Hazel daha sonra bana döndü ve tanıştık.Gerçekten ölmüş olduğuna kimse inanamazdı.Onunla iyi anlaşmıştık.Zaten biraz sonra Leo bağırarak ''Yemek hazır.''dedi.Bunu demesiyle biraz yan tarafımızda oturan Percy ve ben koşarak yemek yemeye gittik.
KISA OLDUĞU İÇİN ÜZGÜNÜM VE BELKİ KÖTÜ OLMUŞTUR AMA SADECE BUNLAR AKLIMA GELİYOR GERÇEKTEN ÜZGÜNÜM :( SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Melezin Maceraları ✅
FanficPercy Jackson ile ilgili bir fan fiction.Umaım beğenirsiniz :D