Floria Sitesi

124 21 1
                                    

Nil’den mesaj “Berk Banka gelir misin , Moralim bozuk konuşmam gerek” Hızlı hızlı hazırlanıp , bisikletim ile hemen banka gittim . Nil  mutsuz bir şekilde banka oturmuş denize bakıyordu

“Nil , iyi misin”

(çaresiz bir şekilde) sDeğilim Berk nasıl iyi olayım , babamın işleri nedeniyle buradan taşınacakmışız buna engel olmamız gerekiyor sizi bırakamam hiçbir yere gitmek istemiyorum Berk bir şey yapalım beni bırakmayın lütfenn.” (çaresiz bir şekilde)

“Nil tamam sakin ol , bizde seni bırakmayacağız zaten nereye taşınıyorsunuz biliyor musun ?”

“Hayır babam ayarlamış bile”

“Lütfen bekle beni burada”

Hafif bir sinir ve şaşkınlık içinde yerden bisikletimi alıp hızlıca Nil’lerin evine doğru gittim . Babası tam evden çıkarken “Orhan amca” diye bağırdım.

“Berk sen ne yapıyorsun burada”

“Orhan amca taşınıyormuşsunuz doğrumu lütfen şaka olduğunu söyleyin Nil buradan gideceği için çok üzgün”

“Maalesef Berk buradan işime gitmek çok zor ayrıca o ev daha güzel ve büyük Nil o eve bayılacak”

“Orhan amca peki nereye taşınıyorsunuz ?”

“Floria Sitesine taşınmayı planlıyoruz Berk”

“Tamam Orhan amca”

 

Bisikletimi aldım ve çaresiz bir şekilde Nil’in yanına giderken birden durakladım. “Neee Floria Sitesimiiiii!!!”  Floria Sitesi Bizim evimizin arkasıııı inanamıyorum büyük bir sevinçler Nil’in yanına gittim

“Niiilll Niilll”

“Ne oluyor Berk”

“Nereye taşınıyorsunuz biliyor musun”

“Umurumda değil ben küçüklüğümü o evde geçirdim Berk o ev benim her şeyim”

“Bizim evin arkasındaki Floria Sitesine taşınacakmışsınız.”

“Berk ben hayatımı o evde geçirdim ilk adımımı attığım o evden neden ayrılmak isteyeyim ki!”

Nil haklıydı , doğup büyüdüğü evden kim gitmek ister ki , kim her şeyin başlangıcını yaptığı evden ayrılmak ister. Bende istemem ama bir şeyle sonsuza kadar birlikte olamazsın ki . Ben 6.sınıftayken en iyi arkadaşım olan Ceyhun’u trafik kazasında kaybetmiştim onu o kadar çok seviyordum ki çünkü hayatımı kurtarmıştı , onunla okul çıkışında yıkık dökük bir evin önünden geçiyorduk , ben evin tarafından yürüyordum birden PAATT! PAAT! Diye sesler gelmeye başlamıştı Ceyhun hızlı şekilde kolumdan tutup çekti ve okul kıyafetimin kolunu yırtmıştı yırttığı için ona o kadar sert bağırmıştım ki sinirden , ona kızarken arkada dökülen kiremitleri gördüm , şaşkınca önüme döndüğümde Ceyhun gitmişti . Ceyhun benim kolumu yırtmasaydı ve çekmeseydi beklide ben yaşıyor olmayacaktım bu yüzden yaşadığım her an , her dakika , her günüm benim için çok değerli ve Ceyhun’a olan borcumu asla ödeyemedim. 2 sene önce trafik kazasında öldü , bir gün Ceyhun gibi Nil ve Ozanında beni bırakacaklar diye çok korkuyorum.

Eve geldiğimde telefonda Nil’le konuşuyordum , Nil yarın oraya taşınacaklarını söyledi Ozan ve ben tabikide taşınmalarına yardım edecektik.

Yarın olduğunda Ozan bize geldi , Nil’lerin taşıma arabalarıda geldi bizde aşağıda arabayı boşaltan adamları gördük , elime hemen bir kutu aldım Nil’in odasına çıkarttım , arabanın köşesinde kapatılmamış açık bir kutu gördüm onu aldım Nil’in odasına çıkartırken , kutunun içinde küçük bir defter gördüm ve köşesinde BERK yazıyordu Kutuyu koyunca içindeki o küçük defteri cebime koyum.

İşler bittiğinde hızlıca odama çıktım ve o defteri okumaya başladım.

CESUR OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin