Nil’in eşyalarını odasına yerleştirmeye yardım etmek için evlerine doğru yürüdüm , küçük defterde cebimdeydi , Nil gülümseme ile kapıyı açtı “Merhabaa” diyerek içeri girdim Nil’in eşyalarını odasına yerleştirmek için odasına çıktık , Nil ikimize meyve suyu alamaya mutfağa gitti , Nil’in kitaplarını raflara yerleştirirken küçük defteri cebimden çıkarttım , ve tam onuda rafa koyuyordum ki “Geldiiim” sesiyle ürküldüm dona kaldım . Tedirgin bir şekilde arkamı döndüm Nil bana sırıtarak;
“Berk onu alabilir miyim ?”
“Ne-neyii ?”
“Elindekini Berk”
“A-Alabilirsin tabii”
Defteri Nil’e uzattım elimden hızlıca çekerek aldı , kıpkırmızı olmuştum önüme dönerek kitapları yerleştirmeye devam ettim . Nil’in odası bitmişti koşarak eve gittim. Kendimi hızlıca yatağa attım ve istemeden yine düşüncelerimin içinde buldum kendimi ama bu sefer konu babamdı.
Babamı fazla sevmem , zavallı ve başarısızdı , diğer tüm arkadaşlarımın babalarından daha çok çalışmasına rağmen , palyaço kıyafetlerini giyip nereye gidiyordu ? babamın pek akıllı olduğunu düşünmezdim , geçen gün babamın odasına gittim masasında oturmuş not kağıtlarına bir şeyler yazıyordu yavaşça yanına yürüdüm , masanın üzerindeki bir notu elime aldım ve notta şu yazıyordu “ Harika bir adam olacaksın , inan yeter !” bu yazıyı okuyunca yüzümde bir tebessüm oluştu babama baktım ve babam kağıdı elimden aldı “Bu senin için değil” dedi hızlıca odadan çıktım ! ondan hiçbir zaman ilham almadım.
Babam beni yanına çağırdı masaya oturmuş beni bekliyordu , ağır adımlarla masaya doğru ilerledim ve babamın yanına oturdum. Babama masum bir şekilde baktım , babam “İşte bu senin cep harçlığın” diyince yüzümde bir gülümseme oluştu “İşte buda Ekstra” diyerek o parayıda bana verdi , mutlu ve heyecanlı bir şekilde paraya bakarken içinde yüklü bir miktar para olan büyük kavanozu masanın üstüne sertçe koydu “Şimdi vergi ödeme zamanı” şaşkın bir şekilde babama baktım paramın az miktarını kavanoza atacakken babam elimden paramın %90‘ını aldı ve “İşte bu senden” diyerek parayı kavonoza attı kendi parasını da aldı “İşte buda benden” diyerek onuda kavanoza attı , çaresiz bir şekilde ellerime bakarken ,
Babam “Zengin olmak , ne kadarına sahip olduğunla değil..” bunu derken sihirbazlık yapıp kulağımın arkasından 1 tl çıkarttı şaşırmıştım. Yüzümde bir tebessüm oluştu “Ne kadarını verebildiğinle ilgilidir..” dedi ve parayı avucumun içine koydu. Parayı elimle sardım babam o parayı da elimden aldı ve “Bir şekilde verdiğinde , daha mutlu olursun.” Diyerek parayı kavanoza attı.
Kendimi bildim bileli babamla vergi ödüyoruz . Mutlu Değildim , büyüdüğümde babam gibi zavallı olmak istemiyordum , bunun için gerçekten o çok çalışıyordum , okulumun beni geliştirdiğini düşünmüyorum , kendimi neyin geliştireceğini ne yapmak istediğimi kendim karar verebilecek yaşı ben çoktan geçmiştim zaten , sanırım ailemden uzaklaşmam gerekiyor. Kendi ayaklarımın üzerinde durmam gerek , zaten zamanının çoğunu yalnız kalarak geçiren bir insan için bunun zor olacağını düşünmüyorum.
Evet Ozan ve Nil var. Onlardan ayrılmak istemem ama bu herkes için iyi olacak , Nil’in beni sevdiğini 10 yıldır saklaması zaten moralimi oldukça bozmuştu , ben kimsenin bir şeyi sonsuza kadar yanında kalmaz , ben bunu biliyordum ben onlar gidecek diye korkarken kendimi buralardan gitmek için zamanın geçtiğini düşünüyorum , sanırım Ceyhun gibi ben onları değil , Onlar beni kaybedecek . ama asla görüşmeyeceğiz diye bir şey olmayacak aramızda , Tabiî ki görüşeceğiz konuşacağız . teknoloji gelişti , ailemden uzak bir yerde kendi ayaklarımın üzerinde durabilmeyi öğreneceğim bir yerde okumayı düşünüyorum kendime ucuz bir ev ve kendimi geliştirebileceğim bir okul bakmaya geç olmada başlasam iyi olur.
NOT : Oylarsanız (vote) yaparsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CESUR OL
Teen FictionNe olursa olsun hayatın zorluklarıyla mücadele etmeye calışan , kimsenin onun önüne geçmesine izin vermeyen , Arkadaşlarının sürekli yanında ve onlara sahip çıkan bir çocuk.