Küçük Defter

126 19 0
                                    

Merhaba küçük defter seni rafta görünce çok beğendim ve hemen aldım , senin adını “BERK” koyuyorum Berk ile ilgili düşüncelerimi anlatıcam.

Berk’le anasınıfında tanıştık görür görmez aşık oldum sanki , anasınıfında bile insan aşık olabiliyormuş aşkın yaşı yokmuş , berkle anasınıfında o kadar vakit geçirmemize rağmen Berk beni 2.sınıfta tam olarak tanımış . Berk’le bu kadar samimi olacağımız aklımın ucundan bile geçmedi.

Ben Berki seviyorum , o yeşil gözleriyle bana baktığında sanki büyülenmiş gibi kaybolup gidiyorum gözlerinin içinde berkin o koyu kahve dalgalı saçları şimdiye kadar gördüğüm en yumuşak saçtı , Berkin saçlarını hızlıca okşamaktan bıkmadım o da halinden memnun zaten acaba Berk’te beni seviyormudur ?

Bir keresinde Pencerenin önünde Ellerini çenesine dayamış pencereden dışarıya bakarken gördüm ama Berk sadece bir yere bakıyordu gözünü bile kırpmadan , sadece bir yere odaklanmış neye baktığını merak edip yanına gittim . dışarıda yerde duran miskete odaklanmış gözünü kırpmadan onu izliyordu Berk iyimisin dedim cevap alamadım “Beerrrkk dünyaya dööönn!!” diye bağırdım Berk bana bakarak “Ne bağırıyorsun” dedi. Berk’e bağırmasaydım beklide 1-2 saat gözünü bile kırpmadan o miskete bakacaktı.

Berk’e olan aşkım git gide çoğalıyordu Berk’le iyi bir dost olmuştuk fakat benim Berk’i bir arkadaş olarak görmüyordum daha doğrusu göremiyordum çünkü Berk’i gerçekten çok seviyordum. Beni bıraksalar saatlerce Berk’i izleyerek mutlu olabilirim , aynı Berkin bir şeye odaklanıp dünyadan uzaklaşması gibi.

Berk bunu hemen hemen her gün yapıyordu , yani her gün bir yere odaklanıp gözlerini kırpmadan uzayın derinliklerine ilerlemesinin nedenini öğrenmiştim , Berk bunu isteyerek yapmıyormuş birden oluyormuş yaşamında olaylar gelişirken birden düşüncelerinin arasında kayboluyormuş ne zaman olursa olsun , ama Berk bu durumdan memnun olduğunu söyledi . o memnunsa mutluysa ben nasıl olmayayım ki…

Bu gün Berk beni Sinemaya davet etti sanırım Berk’te benden hoşlanmaya başladı diye düşünüyorum , sinemanın önünde Berk mısırları almış beni bekliyormuş , Berk’le baş başa kalacağım için o kadar mutluyum ve heyecanlıyım ki sinemaya girdik , ışıklar kapandı kalp atışlarım birden hızlanmaya başladı , Berk çoktan filme dalmış tebessüm ile film izliyordu ben ise Berk’e bakmaktan bir türlü filme odaklanamıyordum . Odaklanmak Berkin ilgi alanına giriyor tabi. O gün ben film’i değil Berk’i izlemiştim.

Bu gün Berk’i evime davet etmeye karar verdim. Berk teklifimi seve seve kabul etti , Berk’in en iyi arkadaşı sadece benmiydim acaba ? yoksa bu çocuk yalnızlıktan mı düşüncelerin arasında kayboluyor. Acaba Berk’te beni benim onu sevdiğim kadar seviyor mudur , acaba beni ne olarak görüyor ? Aaa sorular sorular bunların cevaplarını öğrenmenin yolunu biliyorum . Şişe çevirmece , Berk bunu kabul etmedi şişe çevirmecenin fazla kişiyle oynandığını söyledi, benim ısrarlarım üzerine Berk bu oyunu kabul etti. Berk’le bir yemin ettik bu cevapların hepsi burada kalacak buradan çıkmayacak.

İlk soruyu ben soruyordum “Sevgilin varmı ?” dedim Berk düşündü ve “Hayır” dedi Şişe çevirme sırası Berk’teydi , bu sefer Berk bana soru soruyordu “Hayatında gördüğün en gizemli şey” diye bir soru sordu bu soru bana zor gelmedi çünkü cevabı “Sanırım , sensin.” Berk şaşırmıştı ve kafasını vay be dercesine yukarı aşağı oynattı , şişeyi cevirdim berk yine bana soruyordu “Kaç tane arkadaşın var ?” cevap zaten ortadaydı “Bir tane oda sensin” Sonunda soru sorma sırası bendeydi, “Senin en sevdiğin arkadaşın kim ?” düşünmeden cevap verdi “Sensin.” Soru sorma sırası berke geldi ve “Kimi seviyorsun ?” diye sordu işte şimdi kalbim hızlı atmaya başladı ve damağım kurudu yalan söyleyemiyordum ama söylersem Berk benden uzaklaşacak diye düşündüm “Ki-kimseyi sevmiyorum kimseyi” diye saçmaladım.

Berkle 10 senedir arkadaşız şimdiye kadar birbirimizi asla üzmedik , yalnız bırakmadık her zaman o benim yanımda ben onun yanında oldum .Berk için arkadaş değil kardeş olmuştuk artık , ama benim aşık olduğum adamdı 10 senedir onu sevmek ne demek ya bunu 10 senedir kendi içimde sakladım ve bu böyle devam edecek , Berk bunu öğrenirse bir daha yüzüme bile bakmaz.

-------

Birden kafamı kaldırdım , aynada kendimle karşılaştım ağzım açık ve şaşkındım , şimdi ne yapmam gerekiyordu ? Nil beni severken ben onu hala arkadaş olarak göremezdim. Nil’e eskisi gibi ben bu defteri okumamış gibi davransam sanırım daha iyi olucak.

Akşam olmuş , yatağıma girip uyumaya çalışıyordum ama okuduklarım bir türlü aklımdan çıkmıyordu. Nil neden bunu benden tam on yıl sakladı , söyleseydi beklide şu anda sevgili olabilirdik.

CESUR OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin