Au trecut două ore de când tot alerg,sunt atat de obosită de abea astept sa ajung acasă să-mi fac un duş. Chiar mi-a priit această alergare,m-a făcut sa scap de stresul care în ultimul timp mi-a acaparat mintea.Pot spune ca a fost o eliberare de tot si de toate. Pur si simplu mi-am ascultat muzica preferata si am alergat.
Ajung acasa unde sunt întâmpinată de mama care îmi reproşează ca s-a certat cu Domnul Min Wong din cauza mea . Ii zic ca totul e din vina ei, nici de cum a mea si plec la mine in camera. Imi fac dusul bine aşteptat si ma schimb in hainele ce le-am purtat dimineata. Dau de JiHyun prin casa si il intreb de Jimin, dar el imi răspunde ca nu stie unde pe unde umblă acesta. Alergatul m-a facut in asa fel sa nu mai fiu suparata pe nimeni de aceea simt nevoia de prezenta lui Jimin pentru ca nu mai am nimic cu el din ce s-a întâmplat azi-dimineata .
Bat la usa lui si aud un "intră " sec de pe partea cealaltă a uşi . Intru si il observ pe Jimin in pat cu o carte in mâna. Ma aşez lângă el si imi pun capul pe umărul sau uitandu-ma la cartea pe care o citeste.-Despre ce e ?
Jimin :Nimic interesant! (Spune tot sec,închizând cartea si plecând de lângă mine)
Ma mira reacţia lui ceea ce ma face sa-l întreb ce are, dar imi amintesc de cuvintele lui înainte ca eu sa plec sa alerg. Imi dispare zâmbetul ce-l aveam pe fata si ma ridic un şezut.
-Tu chiar te-ai suparat pe faza de azi-dimineata?
Jimin:Ti se pare ca as fii?
-Da,chiar eşti!
Jimin:Atunci pleacă. (Spune nepăsător si se aşează pe scaunul biroului cu telefonul in mâna)
Ma enerveaza ca reacţionează astfel. Ma ridic din pat si ma duc in fata lui luandu-i telefonul din mâna. Acesta se uita la mine serios intrebandu-ma ce doresc.
-Azi dimineaţă am fost nervoasă ca te-ai bagat peste mine cand ma certam cu mama. Nu am vrut sa imi iei apărarea pentru ca ma puteam descurca,dar acum nu mai am nimic si chiar nu vreau sa fim certati.
Jimin:Ai terminat? (Spune tot la fel serios)
-Tu chiar nu vrei sa ma intelegi? (Spun încercând sa las baltă faptul ca incerc sa-i explic totul)
Jimin:Înţeleg faptul ca sunt tinut de prost!
-Iar incepi cu chestia asta? Ti-am spus ca nu e asa. Poate ca nu e bine ca am reacţionat asa si stiu ca ai vrut sa mă ajuți,dar asa sunt eu la nervi. Ti-am spus ca sunt dificila!
Ies din camera lui intrând in a mea. Enervant mai e doamne....n-ar înţelege si el. Chiar daca e vina mea e si vina lui ca se macină pentru orice scot pe gura sau pentru reacţiile mele.
______________________
Maine va fi nunta mamei cu Domnul Wong. O bătaie mare de cap, mai ales ca mama a vrut ca eu sa merg cu ea la alesul rochiei. De parcă mie mi-ar fi pasat. Singurul lucru de care imi pasa in momentul de fata este Jimin care nici acum nu vorbeşte cu mine. Nici n-am mai dat ochii cu el pentru ca de o săptămână, mai precis de când ne-am certat nu a mai venit acasă. Mi se pare cam tâmpita reacţia lui si supărarea asta atat de mare dar nu prea stau sa dau importantă nervilor pentru ca ma simt super rău fara el. Ii vreau atingerile si săruturile înapoi. Vreau sa ma cuprindă din nou cu bratele sale mari si sa nu-mi mai dea drumul. Daca stiam ca va reacţiona astfel la acel lucru mărunt nu o făceam. Mai bine ma întorceam si discutam amândoi de neînţelegere, dar nu,eu a trebuit sa ma încăpăţânez si sa nu dau importantă. Nu stiu daca si lui ii e dor de noi ,dar mie cu siguranta da. Am plâns in ultimile seri din cauza asta. Îi simt lipsa tot mai mult pe zi ce trece.
__________________________
Este sâmbătă, mai precis ziua nunţii mamei mele. Din cate stiu, a plecat la programarile legate de coafura si make-up,domnul Wong se pregăteşte, la fel si JiHyun,iar eu doar stau si astept sa treaca timpul. Ma gândesc ca voi da ochii cu Jimin. Poate ca ne vom întâlni si vom discuta.
Intr-o ora va trebui sa plecam la restaurantul in care se va ţine ceremonia cu petrecerea. Va trebui sa ma pregatesc pana atunci. Voi purta o rochita scurtă in timpul ceremoniei ca dupa, imi voi lua pe mine una mai elegantă. Imi voi face parul bucle si un make-up puţin strident ca sa se potrivească si cu rochia pe care o voi purta la ceremonie cat si cu rochia de seară .
CITEȘTI
Sora cu fratii Park? |editare|
RomanceLivia Horan este o fata care locuieste singura in casa parintilor săi ce au divorţat in urma cu 3 ani din cauza unor certuri pe tema afacerilor. Ea este deşteaptă, frumoasa, talentată, dar rece si aroganta cu multa lume din cauza divortului ce a af...