Ja:"Ljudi,ovo je Isidora."
Svi je pozdrave i predstave se.
Vanessa:"Odakle si?"
Is:"Iz Srbije."
Ja:"E,i ja sam!"
Is:"Divno! Znači nisam jedina koja sluša Vuk Moba,Jalu Brata i ostale."kaže radosno.
Ja:"Ovaj,mislim da ipak jesi. Znam ih kao i svi iz Srbije,ali ne volim baš da ih slušam."
Is:"Pa dobro. Svako ima svoj stil. A šta ti slušaš? Mislim,ono,koje pesme voliš?"
Ja:"Pa...trenutno slušam 'Terijerska krv-Marlon Brutal' najviše,a takodje i 'Rockstar-Post Malone' i to.
Is:"E,znam tu. Dobra je."
I tako smo nas dve pričale kao da nema nikog sa strane.
Is:"Baš si slična jednoj devojci koju sam poznavala. Ona mi je bila BFF. Cak se i isto zovete,hahaha."
Ja:"Koja slučajnost. I ja sam imala BFF koja je ista kao ti cak se i isto zovete"
Is:"Ludo."
Ja:"Znam."
Is:"A ko ti je trenutno BFF?"
Ja:"Jason."
M&M:"Hej!"
Ja:"Marcuse,ti si mi dečko."
Martinus:"A ja?"
Ja:"Ti si mi dever."
Martinus:"Aha." kaže kao da je tek sad skontao o čemu u stvari pričamo.
~Sutra~
Ja:"Jao...boli me glava!"
Martinus:"I mene!"
Jason:"Sve nas boli,sinoć smo se olešili od alkohola."
Marcus:"Ljudi,jel' danas subota?"
Jason:"Ne,četvrtak je. Zašto pitaš?"
Marcus:"Pa,vidim,već je 13:25 a niko da spomene školu." svi se rukom udarimo po čelu.
Is:"Jao,meni je prvi dan a ja sam zakasnila."
Ja:"Nema veze. Ionako nam je treći čas kod razredne."
Marcus:"A da podjemo mi?"
Ja:"To je dobra ideja!" kažem i svi potrčimo prema vratima.
~Veče~
Danas smo uspeli da stignemo na drugi čas. Sve je bilo OK. Is se upoznavala sa školom. Ništa se značajno nije desilo.
~Mesec dana kasnije~
Kako mi je bilo divno u ovih mesec dana. Skroz smo se zbližili.
Postali su mi druga porodica. Ne bih želela nikad da ih izgubim.~Sutra~
Ustajem iz kreveta. Odem na doručak. Hm,nikog nema kući. Pa dobro. Vidim,ostavili su mi palačinke. Njam,njam.
Obavim higijenu,i,onako u majici i gaćicama odem da jedem.
Pojedem 3 palačinke i odem da se spremim za školu.
Krenem napolje,kad na podu ugledam papirić. Podignem ga.
To je poruka. Od mojih roditelja.
Piše:'Miljana,idi u školu i ne brini za nas. Uživaj danas,ali kad dodješ moramo porazgovarati o nečemu... Nešto moraš da saznaš. Ljubi te mama.'Šta li se to desilo? Baš me zanima! Uf,samo da nije ništa loše.
Znam da je kratko i dosadno,ali u sledećem nastavku nastaje prava drama.
Vote⭐,comment💭,pliz✌
Love you❤❤❤
YOU ARE READING
Jedina
Teen FictionPriča o Marcusu i Martinusu Gunnarsen. Miljana dolazi u novu školu u Troforsu,Norveška. Tamo upoznaje Marcusa Gunnarsen. Takodje upoznaje novu bff,Isidoru. Njen život se potpuno menja kada dodje u novi grad. Na bolje ili na gore?