~Film~Hm,neka devojka zelene kose,cudno,znam,je omiljena devojka u ekipi,a omiljeni momak u ekipi joj predloži borbu,da odluče ko će biti vodja grupe.
Ona,naravno pristane.
Imali su zadatak 'ko će imati više kombinacija za jedno veče'.
Bili su izjednačeni.
Ali onda se oni sretnu,i desi se da se ona lupi u njega i nekako se nadju samo par milimetara jedno od drugog.
I onda....se poljube!!!Odu do neke sobe i tamo kreću da se skidaju i onda.....
SEX SCENA!!!!Ja:"WTF? Šta je ovo?"
Martinus:"Dobri su,a?"
Ja:"Martinus!!!"
Marcus:"Jesi ti normalna?"
J:"Pa nisam ja kriva! Pao mi je na lice!"
Martinus:"Meni se svidja film.😆"
Ja&M:"Martinus!!!"
Martinus:"Ne derite se,nego gledajte film."
I,nastavili smo da gledamo film.
Ovi su se još jebali.Dok smo gledali tu užasnu scenu,osetila sam nešto.
Marcusova ruka se nalazila na mom kolenu.
Joj,bože! Šta je njemu? Nikada ovo nije uradio do sad!!!
Joj,koliko sam nervozna. Nisam ovo čekivala od njega. Ali,ipak,on je muško i mora biti perverzan.Osetila sam kako ruka ide sve više i više.
Uh,šta sad?
Već se nalazio na rubu moje haljine,i ostalo je svega 20 cm do..... Znate već čega.
Ali on se nije zaustavio. Išao je sve više i više,ali je svakom sekundom usporavao. Valjda se plašio moje rakcije.Već je bio na samo 10 cm od......
Još 5 cm......
Još 1cm.....Ali onda sam ja spustila svoju ruku na njegovu. Nisam mu sklanjala ruku,ali sam je zadržavala da ne ide dalje.
Uf,da ga pustim da to uradi ili ne?
Da li je prebrzo?
Nisam znala šta da radim,te sam za čas ukucala poruku Jasonu.
Ja:Jason,gledamo jedan film,ja Marcus i Martinus i trenutno se Martinusova ruka nalazi na mojoj nozi,na 1 cm u daljeno od moje....... I ne znam da li da ga pustim da to uradi.
Jason:Ali ti i on niste u vezi.
Ja:Ne,ali mi se svidja.
Jason:Ipak mu skloni ruku. Pomisliće da si laka,a to ne želiš.
Ja:U pravu si. Koja sam ja koza. Stvarno bi pomislio da sam laka. Ćao.
Jason:Ćao. I srećno ;)
Samo sam mu sklonila ruku,a on se malo razočarao,ali se kasnije ipak nasmejao.
Dok se sve ovo dešavalo,Martinus je zadubljeno gledao u ono dvoje kako se jebu.
Meni je bilo muka od ovoga. Samo što ne povratim. Ali Martinus je gledao tako zainteresovano,da sam se u jednom trenu pukla smejati.
Dobila sam začudjene poglede od ove dvojice.
M&M:"Šta je smešno?"
Ja:"Martinuse,koliko si se zadubio u ovo,hahaha,znači ja ne mogu,hahaha."smejala sam se kao luda na brašno.
Martinus:"Pa šta?"
Ja:"Pa ništa." odvratim i odvalim se ponovo smejati.
Malo sam se smirila i odgledali smo film do kraja.
Uglavnom su se ovi jebali. Čist pornić.
Kasnije smo se svi redom istuširali i presvukli u pidžame.
Ovaj malo kraći,ali sledeći će vam se sigurno svideti.
Vote⭐ i comment💭 pliz✌
Love you❤❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Jedina
Fiksi RemajaPriča o Marcusu i Martinusu Gunnarsen. Miljana dolazi u novu školu u Troforsu,Norveška. Tamo upoznaje Marcusa Gunnarsen. Takodje upoznaje novu bff,Isidoru. Njen život se potpuno menja kada dodje u novi grad. Na bolje ili na gore?