Za moju majku koju bih volela da odbijem ali ne mogu.
Kendi
- Jesi li siguran da je dobra ideja da ja dođem na tu utakmicu? - ne znam zašto insistira.
- Naravno da je dobra, želim te tamo - potvrđuje.
- Biću glasna svaki put kad te neko udari.
- Veruje mi ne možeš biti glasnija od mase navijača.
- Ne dopada mi se tvoj sport - mrštim se, zaista je grub.
- Znam, ali neću se ovim baviti čitavog života, samo dok sam u punoj snazi.
- Koliko će to biti?
- Nisam siguran.
- Zar nisi nekad želeo da se baviš nečim drugim?
- Ne baš, ali voleo bih da budem trener, dobio sam neke ponude.
- Mislim da je to fantastično - tako neće da se bije za loptu.
- Delujem baš oduševljeno ovom idejom.
- Samo sam zabrinuta za tebe.
- Kendi niko nije umro na terenu.
- Kao što sam rekla samo sam zabrinuta.
- Nemoj biti - podiže moju ruku i ljubi je, to me smiruje.
Brendon me je ostavio sa Lily i otišao da se spremi za utakmicu.
- Uzbuđena? - pita me Lily.
- Prestravljena. Isuse koliko je ljudi ovde?
- Uvek je puno.
- Primećujem - koliko vidi sva sedišta su zauzeta.
Objasnila mi je pravila,običaje, istoriju . . . žena se razume u sport. U njenom načinu izražavanja jasno se oseća taj ponos zbog Brendona, oni iaju jako dobar odnos.
Utakmica je počela i igrači su počeli da izlaze na teren. Vidim Brendona kako traži nešto pogledom, pretpostavljam mene. Kada me je pronašao podigao je onu kacigu i krenuo . . . ka meni. Publika sa oduševljam viče i prave mu mesta, pozdravlja se u prolazu sa ljudima i ide ka meni.
Jao Bože onesvestiću se, gotova sam.
- Ćao seko - javio se Lily.
- Draga - hvata me za struk i ustajem iz sedišta. Prvo mi se nasmešio a onda me sočno poljubio. Razaznajem aplauz i viku ali . . .
- Šta ovo bi? - pitam ga kada me je oslobodio.
- To je za sreću - namignuo mi je i otrčao natrag.
- Ukoliko mi nekad povrediš brata srtučno ću ti polomiti ruke i noge - Lily mi preti.
Okrenem se ka njoj još uvek u šoku.
- Neću.
- Dobro.
- Dobro - ponavljam.
Brendon
Momci i ja slavimo pobedu sa ženama, ja sa mojom naravno, ali svi smo zajedno izašli u klub. Teče alkohol, prilaze nam ljudi i čestitaju, zabavljamo se i šalimo, sve je odlično osim jednog, želim da svučem svoju ženu. Od trenutka kad sam je ugledao u beloj haljini napaljen sam, a njeno vrckanje pored mene uopšte ne pomaže.
YOU ARE READING
Udata za Brendona Čejsa
RomanceZa dvanaest časova ona se udaje. Za dvanaest časova započinje novi život. Ali postoji jedan problem, ona je udata za "zlatnog dečka" i ne seća se toga.