Kendi
Ne znam šta da radim, ne znam kako da se ponašam, izgubljena sam i loše mi je, za razliku od mene Brendon je bio opušten, jede kao da nije video hranu dva dana, izgleda dobro, deluje opušteno, on je . . . pa, on je Brendon Čejs.
- Ne jedeš?
- Hrana i ja se više ne volimo kao ranije - pokušam da se našalim.
- Loše ti je?
- Veoma, danas nisam išla na posao, ne verujem ni da ću moći sutra, možda bi trebalo da otvorim bolovanje.
- Ne dopada mi se što si sama, izgledaš . . .
- Kako izgledam? - namrštim se.
- Predivno, ti si uvek predivna - odgovorio je kao iz topa.
- Ali deluješ umorno i smršala si - stavlja ruku preko moje.
- Brinem za tebe.
To je to, popustila sam, rasplakala sam se, ne mogu da zaustavim suze.
- Kendi nemoj da plačeš molim te - Brendon ustaje.
- Zašto plačeš? Šta nije u redu? Sve ćemo rešiti, obećavam ti - teši me.
- Ne znam! - dreknula sam.
- Plače mi se, ne mogu da se kontrolišem - i plačem zato što je divan.
- Ok, šta da radim?
- Ništa! - viknula sam.
- Idem da se isplačem pa ću se vratiti - ustanem i krenem ka spavaćoj sobi.
Posle nekog vremena Brajan ulazi u moju sobu, bez reči leži pored mene i grli me s leđa, i dalje sam šmrcala.
- Bolje? - pita i ljubi me u kosu.
- Da - odgovorim kratko.
- Kendi, okreni se.
Poslušam ga i okrenem se ka njemu. Hvata me za bradu nežno.
- Malecka sve će biti u redu, obećavam.
Verujem mu, verujem u svaku reč koju izgovori.
- Izgleda da ništa ne možemo da uradimo namenski zar ne?
- Ja gledam na tebe kao na znak od Boga, kao i na našu bebu - spustio je ruku na moj stomak i poljubio me u čelo.
- Volim vas - privlači me na svoje grudi i ponovo počinjem da plačem. Ja njega ne zaslužujem.
- Bojim se - priznam kroz suze.
- Nema čega da se bojiš, ja sam tu, ne idem nigde, obećavam.
Brendon
Budim se sa njom u naručju, ovo mi je strašno nedostajalo, ona mi je nedostajala. Udišem njen miris, ljubim je i pucam od ponosa. Neka me sad ostavi ako može.
- Hej - izgleda da sam je probudio.
- Dobro jutro - ustaje i kreće ka kupatilu. Ok.
- Kendi!
- Evo - izlazi i prolazi rukom kroz kosu.
- Dobro si?
- Da, ne ali preživeću.
- Dođi - hvatam je za ruke i vodim ka krevetu.
- Ja sam u sred sezone, večeras imam utakmicu i moram da se vratim nastrag.
- Ok.
- Nije ok, želim da se vratiš sa mnom - treba da živi sa mnom.
- Ovaj . . . . - skopila je oči i uhvatila se za mene.
YOU ARE READING
Udata za Brendona Čejsa
RomanceZa dvanaest časova ona se udaje. Za dvanaest časova započinje novi život. Ali postoji jedan problem, ona je udata za "zlatnog dečka" i ne seća se toga.