20

14.5K 833 150
                                    


Brendon

- Daj čoveče preteruješ.

- Kad tvoja žene provodi vreme sa striperima onda možeš da mi se javiš – ubijem ga pogledom.

- Ne znaš gde će devojke tačno biti – Čejs se duri ali me prati.

- U Enigmu, i za tvoju informaciju to je bar sa striperima.

- Odakle ti to?

- Pročačkao sam Kendin telefon jutros, čak me je i pitala šta je to Enigma.

- Znao si da je to striper-klub? – Luk se zgrozio.

- Naravno da nisam idiote, istražio sam.

- Dakle ona ne zna gde ide? – zaključio je.

- Ne, ali zato zna moja sestra i njene prijateljice, izdajice.

- Možemo li mi uopšte ući u taj klub? – Vito se mršti.

- Glumićemo pedere – kažem spremno.

- Jesi li ti naduvan? Mi imamo reputaciju, gde bre da idemo kao gejevi! – Majk je dreknuo.

- Ti imaš paravan, oženjen si a mi? Ne dolazi u obzir – Čester je prekrstio ruke.

- Brate za tebe i u pakao ali da me mešaju sa tipovim koji obožavaju penis nema šanse – Luk se takođe ograđuje i pogledam u Vita.

- Nemoj ni da pomišljaš, ja sam bre Sicilijanac, odreći će me se cela familija.

- Dobro, onda ćemo se prerušiti, ali moramo ući tamo.

- To već može.

- U žene, tako nas neće pepoznati – jebeš me ako sam normalan.

- Oduvek sam se pitao kako je to imati sise – Luk se zamislio i dodirnuo svoje grudi. Udario sam ga u glavu.

- Ne lupetaj, treba da se prerušimo, zato pokret.

***

Da me vidi majka ovog trenutka bi me se odrekla, ja, Brendon Čejs perušen sam u ženu, krupnu ženu ali lepoliku. Pogledam u moje prijatelje, Čester je plavuša, Majk brineta, Vito crnka a Majk ima ljubičastu periku i grudi veličine njegove glave, ne znam da li da se smejem ili da nas žalim ali imam najbolje prijatelje na svetu.

- Zbog ovog ima da te jebem mesecima Čester se mršti.

- A ja ću godinama – Vito dodaje.

- Hajde da što pre obavimo ovo – Luk je zabacio kosu i morao sam da se nasmejem.

- Šta je smešno debeljače – podigao je torbu i hteo je da pođe pored nas ali kreten je obukao štikle i umalo nije polomio noge.

- Polako čoveče, jesam li ti rekao da obuješ ravne cipele? – Majk ga hvata.

- Da imaju u ponudi sve boje broja četrdeset šest – izrebrio ga.

- Zašto je dođavola bitna boja?

- Pa da mi se slaže uz torbu idiote.

- Hajde da ti nađemo nešto – hvatam ga za ruku i pomažem mu da ode do auta.

- Jebote ove žene kao nikad nisu vidl muško – Čester odvali i udarim ga.

- Ponašaj se kao dama, i vi, a sad hajde da pronađemo sto – počnem da se muvam među stolovima ne bi li ugledao ženu.

Udata za Brendona ČejsaWhere stories live. Discover now