6

18.1K 962 56
                                    


Kendi

- Ćao.

- Napokon si stigao, zvala sam te.

- Bio sam na treningu, telefon mi je isključen.

- Jesi li video novine?

- Jesam – spustio je torbu.

- Moramo da damo zvanično saopštenje za medije - dodao je.

- Stvarno?

- Da.

- Šta ćemo reći?

- Istinu da smo u braku, uostalom to se da lako proveriti.

- Ali ne možemo reći . . . da smo se pijani venčali.

- Nećemo ne brini.

- Brinem moji roditelji su me zvali, prijateljice, kolege . . . svi žele objašnjenje i svi mi čestitaju. Očigledno si ti zlatan momak – kao da su zaboravili na Roberta.

- Jesam - nasmešio se.

- Ne sumnjam ali kada se razvedemo okačiće me na stubu srama – svi sa kojima sam razgovarala su oduševljeni o njime.

- Vidi, žao mi je ali ni ti ni ja nemamo nikakve obaveze, nećemo objaviti da želiš da se razvedeš od mene, neka situacija ostane ovakva kakva jeste, bar neko vreme.

- Dakle predlažeš da budemo par u javnosti?

- Mi smo u braku – podigao je ruke.

- Idem pod tuš.

Šta je ovo značilo? U braku smo ali . . . Da li on to želi da ostanemo u braku?

- Šta planiraš da radiš večeras?

- Da lupam glavom o zid – našalim se.

- Mnogo si opterećena opusti se malo.

- Lako je tebi to da kažeš, ti si "zlatan dečko".

- Jesam – osmehnuo se. Stvarno je zlatan.

- Želim da te odvedem na utakmicu.

- Tvoju?

- Ne, na košarku.

- Zašto?

- Moj prođak igra i poslao je mojoj porodici i meni pozivnice, moja porodica nije u mogućnosti da dođe i ne bi bilo lepo da ga i ja ispalim. Maršal je dobar dečko.

- Nemam bišta u planu, zašto da ne. Samo jedno pitanje, šta treba da obučem.

- Ne preporučujem haljinu.

- Znači opušteno – može.

- Tako je.

- Onda računaj na mene – nikad nisam bila na utakmici.

- Idem ja da se nađem sa Jimom i da se dogovorimo oko izjave za medije.

- Ok, ćao.

- Ćao.

Brendon

- Želiš da sve pršti od ljubavi? – Rodžer i Jimi me gledaju kao da sam lud.

- Tako je, izjavite nešto u smislu da se volimo i da smo srećni, šta je tu čudno?

- Pre dva dana si želeo da se razvedeš – Jimi me podseti.

- Kao pravo razvod se neće dobrto odraziti na moju sliku u medijima naročito u sredini sezone, kao drugo majka će me se odreći a kao treće i najvažnije, rešio sam da zavedem svoju ženu.

Udata za Brendona ČejsaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora