Milana Rusinović, draga ovo je za tebe
Brendon
- Molim!!! - moja majka je vrisnula.
- Kendi je trudna - ponavljam.
- Trudna? Napravio si dete devojci sa kojom se nisi propisno vančao? - moja majka je počela da menja nijansu.
- Mama, Kendi i ja smo zakonski u braku - podsetim je. Dobro je što nisam poveo Kendi sa sobom, onesvestila bi se.
- Da li je Bog rekao da je u redu? Nije. Osim toga Brendone Čejse, obećao si majci crkveno venčanje.
- Za boga miloga majko jedno po jedno, postaći otac to me već dovoljno plaši.
- Zašto bi te plašilo? Pogledaj se koliki si.
- Jako smešno. Ne znam, volim decu i radujem se što ću postati otac, ali šta ako omanem? Želim da budem uvek tu za dete i Kendi.
- Sine, bićeš.
- To je govorio i Lilin suprug, a pogledaj sad, devojčice odrastaju bez oca.
- Brendone Čejse nisam te tako odgojila. Ti si dobar čovek, ja sam te tako vaspitala i normalno je da sumnjaš sebe jer to je dokaz da shvataš situaciju.
- Misliš?
- Dušo, bićeš odličan otac, i možda ne poznajem Kendi jako dugo ali poznajem je dovoljno da shvatim kako ćete vas dvoje biti dobri zajedno. Nemoj da se bojiš onog što ne znaš, prigrli ga.
- Mama neće biti lako, ističe mi ugovor i počele su da pristižu ponude.
- Već?
- Da, ponude su dobre ali . . .
- Moraćeš da se seliš - zaključila je.
- Da, ali ne mogu to da uradim, Kendi ne izgleda dobro i definitivno ne želim da je ostavim samu.
- Brendone kad dođe porodica sve se menja u životu.
- Znam, zato razmišljam da se povučem.
- Napustićeš ragbi?
- Da, zaradio sam dovoljno novca da ne moram da radim do kraja života, ali ja nisam takav tako da ću verovatno prihvatiti posao trenera.
- Vau, ti si zaista zaljubljen u nju.
- Volim je. Kendi je . . . ne znam, kad sam sa njom osećam se potpuno. Sad već zvučim otrcano.
- Ne, zvučiš poput muškarca koji voli svoju ženu. Ponosna sam na tebe.
- Hvala mama.
- Ali nećeš izbeći crkveno venčanje, gubi se i trepći tim okicama na svoju ženu, iš.
Ne mogu da verujem da me je izbacila iz kuće.
Kendi
Cure su me razbile pitanjima ali ipak smo se zabavile, nedostajale su mi. Treba da razgovaram i sa roditeljima ali odlažem taj trenutak, još uvek se privikavam. Brendon je divan prema meni, toliko je savršen da se osećam kao da mu nešto dugujem.
- Hej mala - rasvestim se kad ga ugledam.
- Hej, kako je prošlo sa tvojim roditeljima?
Smešta se pored mene i ljubi me u čelo, izuzetno je obazriv.
- Tata je oduševljen a majka mi je zvocala zbog crkvenog venčanja. Znam da sam obećao da te neću pritiskati ali to je i meni važno i veruj mi svestan sam naše situacije ali . . .
YOU ARE READING
Udata za Brendona Čejsa
RomanceZa dvanaest časova ona se udaje. Za dvanaest časova započinje novi život. Ali postoji jedan problem, ona je udata za "zlatnog dečka" i ne seća se toga.