#O çok güzel mercimek çorbası yapar. Hergün her an bıkmadan yiyebilirsin. Sadece mercimek çorbası da değil bir çok yemeği güzel yapar. Mesela pırasa ıspanak karnabahar. Evet farkındayım genelde sebze yemekleri ama et işi erkek işidir der ve sana bırakır kırmızı et beyaz et. Yemek konusunda cimri olma yardım et #Ona. Mutfakta birlikte vakit geçirin. Aslında her yerde birlikte vakit geçirin. #Ona vakit ayır.
#O reklam panolarını izlemek isteyebilir yadırgama. Hatta arkadan görüntü olmayan kısmını bile nefes almadan seyredebilir. Şaşıracaksın. Şaşırma. Herşey sizin için.
Bir restorana giderseniz veya bir cafeye garson çağırma düğmesi de varsa peçetelikte üstelik uzak tut #Onu. Muhtemelen senden önce fark edip kurcalarken basacaktır o tuşa ve çağıracaktır garsonu. Sakin kal. Garsona "Çalışıyor mu diye merak etmiştik" de ve sakın utandırma onu. Hatta gülün gülüşün. Çünkü gülmek en çok #Ona yakışıyor.
Şarkılar söyleyecektir sana. Sesi konusunda biraz hassastır. #Ona eşlik et. Sesinin güzel olduğunu söyle. Şarkınız olsun hatta ve birlikte söyleyin. Bir değil bir sürü şarkınız olsun. Tek bir şarkılık bir ilişkiniz olmasın. Mesela Cankan - Yaranamadım'ı da dinleyin Esra Kahraman - Ex Love'ı da. Müzik kültürün geniş olsun. Mesela sana muhtemelen sesine en çok yakışan İnce Saz - Çok Aşığın Var Diyorlar şarkısını söyleyecektir. Bu şarkıyı ezberle. #O başlar başlamaz katıl şarkıya.
#Onu sürekli cafe restoran gezdirme. Bir gün al eline piknik sepetini, tut kolundan hadi gidiyoruz de. Sadece kuru ekmek bile olsa menünüz dışarda bir yerde yiyin. Kapalı alanlarda boğma #Onu. Zaten bir süre sonra sana söylemese bile boğulduğunu hissettirecektir.
Bak aklıma ne geldi. Herhangi bir yere gittiğiniz de resimlere dikkat et. Hele bir de siparişi sen veriyorsan iki katı dikkat et. Çünkü #O gittiği yerlerde ürün resimlerine aşırı önem verir. Mesela bir kahve içeceksiniz. Kahvenin üzerinde desen var. Eğer ki garsonun getirdiği kahve de o resim yoksa üzülecektir. Hemen sana serzenişte bulunacaktır. Hemen kafe hayalinden bahsedecektir. Ben olsam böyle yapmam diyecektir. Yani demem o ki Mevlana'nın da dediği gibi "Ya göründüğün gibi ol ya da olduğun gibi görün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#O ve Sen
Romance#Onu ben tanıyorum. Sende tanıyacaksın. Ben çok hata yaptım. Sen yapmayacaksın. Belki benim kadar sevemeyeceksin #Onu. Ama #O benim kadar sevecekse seni, bilmen gereken bazı şeyler var. Ben buraya bil diye yazıyorum. Umarım sevdiğimin karşısına çıkm...