1.bölüm

175 28 18
                                    

Merhaba çiçek ben. 17 yaşında, pamuk şeker hastası, annemin cadı kızı, ecrinin ponçik kankasıyım(sdfgsfgfd)

Ayağımdan şuanda birisi çekiştiriyordu. Tahminlerine göre annemdi. Kadının beni uyandırırken değişik fantazi anlayışı vardı. (Sdfgsdfg) "hadi cadı uyan artık Çamış gibisin maşşallah. Ecrin hadi diyorum kalkkk."

Annemin çıktığını hissedince uyumak istedim ama allah kahretmesin kaçtı uykum. Yatağın içinde can çekişen orangutan gibi esnedikten sonra. Sonunda yataktan kalkabilmiştim.

Banyoya yüzümü yıkamaya gittiğimde aynaya bakmamak için direniyordum. Emin olun şuanda kim beni görse çığlık atıp kaçardı.

Odama gittiğimde savaş alanından farkı yoktu. Ayağımın önündekileri kenara itekliyerek sonunda dolabıma ulaşmıştım. Siyah pantolonumu giyip üzerime hemen bordo kazağımı geçirdikten sonra aşağıya indim. annemin yanağını vakumlıyakar öptükten sonra kolumda hissettiğim acıyla cırladım.

'' günaydın annişko''

''günaydın cadı. ecrin sana ulaşamıyınca beni aradı seni bekliyormuş. ''

aklıma telefonum geldi. sanki arkamdan atlı geliyormuş gibi merdivenleri ikişerli ikişerli çıkıp odamdan telefonumu aldım. aynı hızla ayakabılarımı giyip evden kendimi dışarı attım. ecrin beni köşede bekliyordu. galiba çok bekletmiştim çünkü heran saçımı başımı yolacakmış gibi bakıyordu. (sdsfggsgsd)

'' günaydın kanka sanki çok beklettim kusura bakma'' 32 dişimi gösterip sırıttım.

'' yok canım hiç bekletmedin'' dedikten sonra gözlerini devirdi
.

koluna girdim ve okula doğru yürümeye başladık. sınıfa girdiğimiz de kızlar arka sıraya toplanmış yakışklı mı yakışıkla mal bir çocukla sohbet ediyorlardı. hepsine kankamla beraber göz devirdikten sonra sıramıza geçip oturduk.

ders matematikti. hoca içeri girdikten sonra günaydın bile demeden dersi anlatmaya başladı. bende montumu başımın altına koyup güzel bir uyku çektim.

''kanka hadi kalk yeni gelen çocuk senin ifşanı çekti''

dediği anda gözlerim hemen açtım ve o gerizekalıyı karşımda gördüm. önümde durmuş sırıtıyordu ve üstelik arkasındaki kızlar bana bakıp gülüyorlardı.

sinirlenip üzerine atladım. ''sil çabuk onu ''

''nedenmiş?''

''sil diyorum sana ''

''sıkıysa sen gel sil'' dedi ve kahkaha atmaya başladı.

şimdi gerile gerile ağzının ortasına çarpmak vardı ama neyse.

''siler misin lütfen ''

''ha şöyle yola geldin demek. tamam tamam ağlama siliyorum'' dedi ve telefonu bana dönderip sildi. içim çok rahatlamıştı. o tipimde neydi öyle. ağzım açık uyuyordum.

yanağımdan makas alıp ''yarın görüşürüz özletmicem kendimi'' dedi ve arkasını dönüp gitti.

ağzım açık ecrine bakıyordum. oda gülmeye başlayınca sinirlenip kafasına bir tane patlattım.

yarın hiç olması istedim.

( yorumlarını ve görüşlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum. okuyan vote veren ve yorum yapan herkese çok teşekkür ederim :) )

geceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin